Ahad, 11 Mac 2012

ahad punya celita ...

.
siang tadi just nak sharing aktiviti aku ... memandangkan today colleague aku akan fly ke Jakarta untuk training ... so kitorang decide mai office untuk handsover beberapa job yang maybe aku kena handle sepanjang dia tak ada ... :|

so kira this week ahad aku ahad bekerja ... dan unexpected first time sepanjang aku kerja kat AntaraBandar ni ... kosong ... tak ada orang mean time aku mai cuma aku ngan si Aidil jah ... walla ... tak sangka sehhh AntaraBandar rupanya ada cuti gak hahahahha :P

so bila dah sampai roger another geng si Udin ... bila Udin dah sampai ntah macam mana secara automatik perut menjadi lapar ... lagi pun memang kitorang memasing belum breakfast ... so time for breakfast ... finally decide kat Nasi Lemak Cikgu ... :D

finally sampai gak depa ni kat Nasi Lemak Cikgu ... looks si Aidil siap bawa laptop OK ... risau report dia tak siap lahhh tu ... tapi bila dah nampak hidangan Nasi Lemak Cikgu terhidang terus ala ala lupa ada kerja ... si Udin aku kurang pasti kenapa xpresi muka dia sebegitu rupa ... :-?

actually aku rasa macam dah lama aku tak mai ke Nasi Lemak Cikgu ni ... sehinggakan bila aku sampai ... walla sudah ada perubahan lahhh kauter bayaran dan makan bukan lagi di tengah tengah ruang kedai ... so now ianya lebih besar dan selesa ... dan banyak meja ok so tidak khuatir untuk tiada tempat duduk :P

selesai breakfast kembali pulang ke AntaraBandar untuk melakukan kerja yang sepatutnya ... setelah selesai dan hampir lepas 4 jam bekerja ... si Aidil dah pulang terlebih dahulu coz dia kena gerak awal nak ke Airport coz flight dia around kul 6 petang ... so sendiri mau ingatlahhkan ...

so aku plak around kul 4 baru nak pulang ... but sebelum pulang tetiba plan ajak si Udin jejalan mencari makan ... wallawehhh kalau ngan mamat sorang ni bab makan memang sukar ditolak ok ... memang ON ajhe ... tapi ntah macam mana tempat yang sebenar nak dituju telah melencong ke tempat lain volleh ... :-SS

kitorang bolehh plak terlajak ke AmCorpMall ... well bila dan weekend ni AmCorpMall memang tempat paling heaven untuk dikunjungi ... ianya akan membuatkan Biru Mata Hitamku ok ...

bila dah settle jejalan kat AmCorpMall finally decide kembali ke misi asal kitorang iaitu mencari Kacang Pool ... serius aku tak tau kenapa tetiba aku teringin nak pekena Kacang Pool ... last time aku pekena tak silap last 2 years kot ... kat damansara Kacang Pool Haji ... but now kedai tu dah tutup ... so setelah google aku dapat tau kat sini ada .... :)


ya ... kat Tirai Ratus Seksyen 3 Shah Alam ... memang ada Kacang Pool ... rasanya not bad ... cuma aku dah lupa untuk membezakan sama ada kacang pool ni sedap or kacang pool Haji Johor bahru yang sedap ... coz aku pun dah lupa rasa Kacang Pool Haji macam mana ... heheheh :P

so bila dah selesai ... kitorang pun kembali pulang ... opss lupa plakkk ... time jejalan kat Amcorp Mall tu ... sempat gak aku grab beberapa FM ... antaranya seperti di bawah ni :D

so begitulahh kisah nyer hari ahad aku punya cerita ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin