Selasa, 13 Mac 2012

7 Petala Cinta

.
kembali memblogkan diri ... kali nak citer pasal movie plak ... as aku mention dalam last entry aku ... misi seterusnya ialah menonton movie :) mendapat invitation dari BuahMulut.Com dan entah kenapa on that day aku just say OK JAH :D


so citer yang ditonton adalah tayangan perdana 7 Petala Cinta ... yang dibarisi oleh pelakon seperti Fizo Omar, Aeril Zahril, Shima Anuar, Diana Amir, Epy Raja Lawak dan lain lain lagi ... telah diadakan di MBO Subang Jaya ... :)

setelah selesai menonton apa yang aku boleh katakan ... hemmm cerita ni biasa jer ... tapi jika tanya pendapat aku ... if nak compare citer ni dengan Nur Kasih ... aku rasa citer ni more better ok ... itu pada pendapat aku lahhh ... walaupun kalau nak diikutkan cerita ni memang ada ala ala movie Dalam Mihrab Cinta pun ada juga ... :-?

so jika ditanya rating bagi aku ... hemm ok lahh 3 bintang dari 5 ... nak kata teruk sangat tak lahh juga kan cuma ntahlahhh ada beberapa part yang maybe pada aku tak berapa nak kena dan aku rasa annoying sangat pun ada gak untuk part lawak ntahapapantah Epy ngan dengan Zalif Sidek ... ntahlahhh :-/


tapi tidak salah if ada kalian yang ingin menonton cerita ni ... mungkin citarasa kita berbeza ... jadi nantikanlahh kemunculan 7 Petalan Cinta di pawagam berhampiran kalian pada 15 March nanti ok ...

apa apa pun ... sekali lagi nak say thanks pada BuahMulut.com kerana sudi invite iols menonton dan pada MIG Online thanks for tha makan makan ok :P opss lupa ... sempat gak aku bergambar ngan Shima Anuar hehehehhe :D thanx again to BuahMulut for tha picca ...

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*
habislahh kena carut ngan member member iols yang peminat tegar Nur Kasih lepas ni .... :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin