Rabu, 22 Februari 2012

menonton Adnan Sempit 2

.
kembali memblogkan diri ... kali nak citer pasal movie yang aku baru jer lepas tonton malam tadi ... apa apa pun aku nak wish thanks a lot pada team Fans Club Shaheizy Sam kerana telah sponsor tiket untuk EnAdam dan seterusnya EnAdam sponsor aku plak hahahah apa aku bebel ni hahahah :P

so setelah aku menonton apa yang aku leh katakan ... OK ... aku lehh bagi rate 4 bintang dari 5 ... kira cerita ni bolehh lahh ko nak hilangkan stress selepas ko penat kerja ker apa kan ... untuk bergelak ketawa ... =))

this time more cerita pasal kisah mereka berempat jer ... kisah rempit memang tak ada sangat kalau ada pun orang kata ala ala selingan jer ... macam nak cukupkan slot jer pada aku ... kira kali ni memang more to macam mana Adnan nak jadi orang koprat macam mana si Nadia nak kena bersedia melakukan kerja kerja as isteri mithali ... :D

and tentang conflict cinta Wawa ngan Bobby ... yang turut diselitkan dengan watak by Angah dan Syuk Kump. Balas ... so andai kata ada yang nak nengok aksi race motor memang tak ada banyak lahh ... dan pada aku untuk kali ni tak perlu pun tak apa walaupun agak kelakar lahh kan cuma seperti diberitahu tadi hanya untuk memenuhi slot ajhe kot :P

so pada kalian yang ingin menonton sila lahh ke panggung untuk menonton yek ... :D

gitulahh kekdahnya untuk citer kali ni ... wahhh penuh condifent aku mengreview kali ni kan ... hahahahhaha SPOILLLLLLL ;)

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin