Isnin, 6 Februari 2012

Restoran Chef Zubir : Laman Grill Steak & BarBQue

.
malam tadi aku ngan si Hadek sempat lepak makan kat Laman Grill Steak & Bar B Que kat Shah Alam ... actually idea ni memang mai dari si Hadek yang ajak lepak try makan kat sini ... so aku pun tak apa plan malam tu ON jah ... :D

gambar ni aku kidnap dari blog MUZA ... coz aku tak sempat nak snap gambar kedai heheheh :D

Restoran ni terletak kat area Seksyen 13 bersebelahan dengan PTPTL ... tu pada fikiran aku memang area situ ... tapi memandangkan si Hadek nak try dia punya GPS ... hambik ko ke mana mana jer dia gi ... aku rasa koordinat dia tu tak berapa nak betul kot ntahlahh :P

so abaikan ... finally kitorang sampai gak kat restoran ... dan apa yang aku lihat dammed ... full house ... so kena que tunggu tempat kosong ... kalau ikutkan hati aku ... nak jer gi ke kedai steak lain yang berhampiran di situ ... tapi bak kata Hadek ... dah mai jauh jauh siap sesat bagai ... harus gigih menunggu :P

alhamdulillah tak sampai 10 minit menunggu ada one family ni dah habis menikmati hidangan mereka ... so akhirnya kami dapat duk dan dapat merasa apa kelebihan menu di sini so kat bawah ni antara menu yang kitorang order :)

Sekadar Hiasan

Mushroom Soup
Muruku
Float RootBeer

Grill Chicken Spring [ if aku tak silap :P ]

The Laman New Version Marbled Chicken Chop
[si Hadek yang order]

so apa yang aku lehh katakan ... masakan kat sini oklahh not bad ... decoration hidangan pun cantik menarik tertarik ... tetiba aku macam feel ala ala makan master chef junior australia yang hidangkan siapa tu .... Isabella .... ngiarkkkk :P

selesai makan ... kitorang pun cargon pulang ke rumah ... ialahh nothing to do ... keluar lepak makan jer lahhh nak ajak lepak groupie lain semua ada hal ... tak apa maybe next time heheheh ohhh lupa nak mention ... malam tu aku dapat FM HardRock Cafe ... :P

makin bertambahlahhh FM HardRock Cafe aku ... apa apa pun Thanks to Hadek yang belikan time di gi jejalan ke Kota Singa ... I Likee ...

so gitulahh kisahnya kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*
bila citer pasal FM ... aku kena beli Board FM baru lagi lahhh coz tak ada space dah nak letak FM FM HardRock Cafe aku .... :(

TakSangkaYer ... :-t
.

6 ulasan:

Kopi Susu berkata...

lutut kau PTPTL...PTPL jah okeyyy...!!!! :P

KeMatZ berkata...

oh sudah tukar ya ..... hahahahha

Tanpa Nama berkata...

dia ingat PTPTN kot...

KeMatZ berkata...

hahaha barang kali lahhh hahahah

ros berkata...

Ni kan Chef Zubir Masterchef punya?

KeMatZ berkata...

aah ...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin