Isnin, 13 Februari 2012

Sarimah Adzrina's Kitchen

.
tadi siang ... ntah macam mana time duk berFB tiba tiba boleh plak berbual pasal MeeUdang ngan si Adam ... so memandangkan aku kena stayBack coz ada benda yang aku kena uruskan so aku duk pikir nak lepak minum dulu before sambung balik buat kerja and finally decide nak try MeeUdang kat Sarimah Adzrina's Kitchen yang terletak kat Seksyen13 Shah Alam :D


selain ngan Din ... aku turut roger si Adam ... so kitorang sempatlah lepak lepak sembang sembang projek akan datang ... walla projek lah sangatkan hahahha sembang najis ada lahhh heheheh :P

walaupun pada mulanya niat di hati ingin pekene Mee Udang Banjir yang hebat diperkatakan oleh enAdam kita tentang keenakannya ... tak kesampaian kerana menu tersebut sudah habis ... curtlasstt ko jah baru around maghrib menu dah habis confirmed laku semacam kan ... after this harus lepas kul 5.30 terus terpacak kat kedai volleh ... =))

finally kitorang decide another menu yang agak menarik yang terdapat di situ :D


Bang Toyib's Koay Udang
[
menu yang diorder oleh Din ]


Nasi Goreng Gua Tempurung

curtlastt ko jahh ... last time aku ke Gua Tempurung tak ada plak aku perasan menu ni dan kerana namanya membuatkan aku tertarik untuk mengordernya ... setelah sampai aku dah kata ... ni nasi kicap ker apa ... tapi bila rasa ... more like Nasi Goreng Black Paper ... but rasa Nasi Goreng Gua Tempurung ni memang mantopp ... sehinggakan si enAdam duk ngecek aku nak order tapau ok ... tapi sayangnya ... dah habis ... dapur dah tutup order ... :(

pelik juga kan ... belum sampai kul 8 malam kedai dah nak tutup ... no wonder last time kitorang sampai kedai dah tutup ... maybe memang waktu perniagaan sampai around 8 to 8.30 malam kot ... ntah tak sure plak aku ... memandai jer aku propa kan :P

so if ada kalian yang nak try ... leh lahh ke sana ... and makesure mai around petang gitu ... aku maybe akan try mai lagi ... coz niat hati aku nak try Mee Udang Banjir masih lagi tak tercapai ok ... tapi bila ... ntahlahhh tunggu jer lahh ntry akan datang nanti yek ...:D

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin