Khamis, 2 Februari 2012

Siri Jejalan - Johor Premium Outlets

.
Johor Premium Outlets ... salah satu tempat yang tengah top dibualkan oleh semua orang Johor ... tempat di mana terdapat jualan pelbagai jenis jenama jenama yang branded dari luar negara gitu ... wow bila dengar memang rasa cantik tertarik menarik terbaabooo gitu hehehhe :P

so memandangka after wedding si khalil tu aku no idea nak buat apa ... tup tup aku sajhe pancing abangNgah aku ajak gi ke JPO ni ... abangNgah aku on jahh ... so aku ngan abangNgah dan family dia serta si Fitri and Afni ... gerak ke JPO :)

time on the way tu ... aku duk risau gak kalau kalau penuh umat yang mai ke JPO ni ... ialah since dia open tu ... aku selalu dengar depa kata sentiasa FULL HOUSE ... parking semua full ... kalau nak masuk dalam kedai pun kena beratur gitu ... :-SS

alhamdulillah .... kali ni tak ramai orang mai ... maybe depa semua dah bosan kot ... or mungkin juga tak ada apa yang dorang nak buat kat situ heheheh mungkin hehehehe so tak yahhh lahh nak beratur bagai nak masuk kedai yang nak dimasuknya ...

tapi ada gak beberapa kedai yang sebenarnya dorang dah limitkan berapa orang jer boleh dalam kedai tu dalam satu masa ... punca depa buat macam tu aku tak pasti kenapa ... heheheh antara yang aku perasan ialah brand COACH yang standard cashier pasaraya kat paris jer kann hahahah [
tetiba teringat dialog dalam citer donat :P ]


so selepas selesai kitorang duk pusing pusing ... masuk setiap kedai yang ada ... akhirnya apa yang aku leh simpulkan ialah ... hemmm NOTHING ... aku mai ala ala cam gi Muzium Fashion jah ... duk melihat product yang ada ... hahahha serius dowhh ....

harga ya rabbi ... macam rasa tak berbaloi ... itu belum lagi size hemmm :( dan apa yang aku perasan the price lebih kurang jer dengan price kat luar ... mean tak ada lahh murah sangat seperti yang diwar warkan ... ntahlahh maybe time baru baru buka hari tu kot depa buat sales murah murah secara besar besaran maybe ... :P

selesai tour ... kitorang pun menuju ke Senibung untuk mengisi perut yang dah mula menganjurkan konsert gitu ... so sampai kat Senibung haruslahh Nasi Lemak Berlauk yang menjadi pilihan kitorang hehehhe :D

siap ada ... Pari Bakar lagi ... nyum nyum .... setelah kenyang mengisi perut ... kitorang menuju ke Pasar Karat JB ... wallawehhh tak sangka kat JB pun dah ada ala ala Uptown or Downtown gitu ... hehehhe time kat Pasar Karat ni ... aku sempat sembang ngan abang aku ... kata dammed kat Pasar Karat pun ada banyak benda yang ada kat JPO ... hahahahha =))

so selesai pusing pusing JB ... finally kitorang decide pulang ... so nak tau apa kisah seterusnya ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin