Isnin, 27 Februari 2012

melawat Kak Lisa

.
semalam ntah macam mana tetiba handphone aku terima whatsApp dari si Hadek ... plan gi melawat Kak Lisa yang dah lebih 2 minggu ok terlantar di Hospital Serdang ... so aku kebetulan semalam memang tak ada agenda so ON JAH :D

around kul 4.30petang aku sampai kat Hospital Serdang ... time tu si Hadek dah sampai dan roger no wad and no katil ... sampai jer ... selain Hadek si Zie ngan Hubby dia pun ada ...

bila dah jumpa Kak Lisa ... biasalahhh dari tak sihat pun aku rasa nampak Kak Lisa sihat macam biasa ... bersembang hanyam ketupat memang marvelous ... malatop ... tetap maintain ... so kitorang lepak lepak sambil ... kesian gak kat Kak Lisa ... ialah dah around 20 hari kot terlantar ... :(

so apa apa pun kitorang harap Kak Lisa cepat sembuh dah kembali seperti sedia kala ok ... ni tak sabar ni nak order kek ngan Kak Lisa ni ... wahhh dan dan jer aku kan ... mesti Kak Lisa dah lama tak tahan nak buat kek bagai kan ... heheheh :P

insyaALLAH ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin