Sabtu, 11 Februari 2012

pekena SOTO Sekysen 8 Shah Alam

.
serius ... citer ni last week nyer citer ... tapi baru laa ni aku up ... itupun lepas aku baru perasan ada gambar ni kat myBabyArch .. :P

so idea tetiba nak mencari SOTO time lunch time ... tapi ntah kenapa tetiba tak jadi ... aku lupa awat ... ialahh kalau aku update malam tu mesti aku ingat kenapa tak jadi ... hahahah vengong sangat =))

so habis office hour ... boleh plak hujan turun ngan lebat nyer membuatkan perut ko memang buat konsert METALICCA kekdahnya ... then pada aku ini kalau pekena sup or soto memang cara kan ... perhhh ...

jadinya bila sembang sama Din finally decide gi ke Kedai Soto Seksyen 8 Shah Alam ... bila dah sembang sembang macam ni si Fairus ngan adik dia pun mau join ... aku pun no hal lagi pun nanti nak masuk office balik ... ntah macam mana si kayu balak @ wahida boleh plak terpacak nak join gak ... so jalan jer lahh apa ada hal ... :)

sampai jer kat Kedai Soto Seksyen 8 tu jer ... terus order SOTO ... walla ... nengok gambar atas memang menyelerakan ... tapi tu lahh kuantiti dia agak sedikit membuatkan perut ku macam ala ala ada sikit lagi space nak diisi ... hehehehe ntah mcam mana si Fairus ngan si Adik dia boleh order CharKuehTiaw so time ngecek ngecek tu ... perhhh cara gak kalau order .... tup tup terorder satu ... :D

tuuuu dia ... CharKuehTiaw Kerang ... memang marvelous ... aku cukup suka ok ... layan habis lahh makan ... so selesai jer melantak ... kitorang kembali ke office sambung kerja ... OT katanya gitu ... volleh ... tu pun time makan berkali kali phone berdering call berkali kali .... choii sangat ... :(

so gitulahh ... pada kalian yang nak cuba try test ... lehh gi ke Kedai Soto Seksyen 8 Shah ALam ... macam macam menu ada kat sini ... nasi campur dia pernuh lauk pauk dia ... belum lagi pelbagai bubur ... so if nak try ... redah jer ke sana ... dont worry kedai dia besar dan selesa ok ... if tak silap dah 4 pintu kedai dia concur [
serius last time aku mai tak silap 3 pintu jer hemmm :-? ]

as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin