Isnin, 1 Mac 2010

TANDA......

.
tiba tiba mood untuk memblogkan diri macam tiada.... tapi memandangkan ada beberapa aktiviti yang aku nak sharingkan aku kentalkan diri aku juga untuk memblogkan diri...

jumaat lepas... sempena cuti... Maulidul Rasul... aku berkesempatan melayan persembahan Teater yang menjadi kontroversi sehingga team teater ni kena halau dari tempat pesembahan mereka...

jadi... ia membuatkan aku teringin untuk melihat persembahan yang kononnya membawa kontroversi.... heheheh.. setelah planning baik punya.... selain aku turut sama... CikArina... dan Zie bersama hubbynyer.... kagum aku si Zie teringin nak join sekali (padahal dia salah info.... dan confident jer budget teater yang aku maksudkan teater ANTARA.... :P)

cradit photo http://www.tourismselangor.org

setelah kitorang selesai menonton apa yang ditunjukkan... pada mata aku tak ada apa pun yang kontroversi.... selain since lakonan menunjukkan gerak badan untuk menunjukkan cerita Seks Bebas jer kot.... yang pada aku dalam filem pun ada since macam tu... lagi lahh terselak selak bagai... heheheheh... :P

tapi dalam beberapa since yang dipersembahkan ada juga yang aku baru tau.... ada beberapa topic... terutama isu Persidangan Copenhagen serius aku memang tak amik tahu bab ni.... hahaha... :) dan ada isu pasal kiamat.... yang baru aku tahu.... taksangka aku... kira satu lagi knowledge yang boleh aku tambah.... hahahha....

pada keseluruhan aku memang seronok melayan persembahan mereka... pementasan mereka memang terbaik.... dan dengan pementasan diadakan di PJLA.... kat JayaOne.... memberi keselesaan pada hadirin yang mai menonton dan rasanya berbaloi spend rm30 untuk satu persembahan yang sememangnyer terbaik.... pada mata aku lahh.... :)

so diharapkan team Rumah Anak Teater akan terus menghasilkan lebih banyak lagi persembahan di masa datang.... insyaALLAH kalau tiada aral melintang akan ku mai menonton....

oklahh stayTuned for next entry...

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin