Rabu, 24 Februari 2010

Pokok Rehat... Manusia Sihat....

.
ok actually aku nak continue citer yang Putrajaya TheCurve... so Alyn dengan hal dia... so kitorang bertiga... macam no idea nak melepak mana.... :-?

walaupun pada mulanya rasa macam nak je gi layan HBKL... tapi oleh kerana cuaca looks like tak mengizinkan... so cancel... so idea just nak lepak kat mana mana untuk si Adam transfer all picca dari camera aku ke dalam laptopnyer....

finally decide lepak kat sini.... hehehehhe walaupun kedai ni dah beroperasi aku rasa dah lama... tapi aku still tak try lagi... walhal jarak dari tempat tinggal aku tak lahh jauh mana pun... huhuhu jalan kaki pun bisa sampe... :P

ya nama kopitiam ni ResTrees.... ala kedudukan dia benar benar area belakang Shell kat area Sunway... heheheh.... so kitorang pun melepak di situ... sambil duk makan makan.... sambil duk chat di FB.... hahahhaha ;))


pada mulanyer... ada gak aku try roger si Ayu and hubby dia... tapi Ayu tak dapat join coz dia penat.. almaklum baru habis kelas katanya... well lagi pun dia pembawa budak.... so memang letih kot... huhuhuhuh....

jadi hanya kitorang bertiga jer... melepak sampai ke larut malah.... duk berchating di FB..... kebetulan... si Atikah dan Adam... mempunyai hphone yang berteknologi tinggi.... jadi aku hanya meminjam laptop Adam untuk berkomunikasi di FB....

so gitulahh... pada aku ResTrees ni.. agak sesuai kiranya kalau kita mahu buat small gathering... coz tempat dia agak cool... dan selesa... makanan dia pun not bad... dan yang penting harganyer... tak lahh mahal mana... kira berpatutan.... hehehe wah sempat promote ni... apakah... :))

so gitulahh.. as usual stayTuned for next entry...

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin