Ahad, 21 Februari 2010

pekena TomYam Ayam....

.
jumaat lepas... time di pejabat... tiba tiba aku terdengar perbualan colleague aku duk berbual pasal masakan... well... tiba tiba aku terdengar perkataan TOMYAM.... tiba tiba aku plak teringat TomYam Ayam time anak buah aku order kat William... voleh... :P

so sajhe ajhe buat status kat FB.... taksangka ada ajhe feedback... so malam tu memang confirm aku ke sana.... but yang beria bagi feedback kat FB tak muncul pun... huhuhuh....

and malam tu finally yang join just Aku, Adam, Atikah dan Alyn... dammed... 4A`s di William... :P


actually si Atikah memang tak pernah ke sini.. jadi aku biasalahh kenakan dia dengan mendiamkan diri jer apa yang dia nak order... nasib lahh si Alyn mai lambat.... so bila hidangan yang diorder sampai... si Atikah agak terkejut... dan si Alyn terus tak jadi order.... huhuhu....

bukan apa... kalian tahulahh kan portion kat William sememangnya banyak... huhuhu 2 perempuan ni bukan kuat makan... so dorang sharing berdua.... hahahah.. tu pun dorang kata dorang dak terlalu kenyang... hahhaha....

aku as seperti dirancang TomYam Ayam... dammed memang best... hehehe walaupun aku ni bukanlahh hantu TomYam... tapi ntahlahhh memang sedap bagi aku TomYam kat William ni... tapi kalau hantu TomYam maybe lain plak citarasa diakan... huhuhu :)

so gitulahh.... so as usual stayTuned for next entry...

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

tom yam tu dah sedap...
tp.. bihun tu keras la.. tak cukup celur..

pastu aku rasa mesti dia masa satu periuk.. then kasi tuang satu periuk tu jugak dlm mangkuk.. sbb tu sampai melimpah ruah kuantiti nyer..

KeMatZ berkata...

heheheh.... kan... rasanya menarik jiwa naluri aku ni walaupun aku ni bukan seorang hantu tomyam... huhuhu.....

ingat nak gi lagi.... heheheh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin