Selasa, 16 Februari 2010

no more Yisang......

.
apakah... tiba tiba topic ku No More YisanG.... wakakak apakah itu yisang... yisang pada pemahaman aku lahh... sejenis makanan yang akan dimakan ketika majlis sambutan Tahun Baru Cina... :)


ingredient dia plak.. aku kurang pasti... tapi yang aku tau memang more vege.... and ada lahh sedikit daging.... seperti di bawah ini... hemmm :-?

cara makanyer.... harus digaul kesemuanya.... sehingga sebati... heheheheh.... seperti gambar di bawah ini.... :P

kalau korang perhatikan... lebih tinggi korang angkat.. bermakna lebih tinggi lahh harapan keuntungan yang korang impikan... hehehehe... ni kira kepercayaan dorang lahh...

tapi apa kaitan ngan aku... wakakka... sajhe jer... this year aku rasa aku tak akan rasa lagi benda ni kot.. almaklumlahhh skrang pun aku dah kerja yang more majoritinyer bumiputra... kalau ada chinese pun just leh kira ngan sebelah tangan... so jangan mimpi lahh ada Yisang ni bagai... :(

hehehehe.... apa apa pun aku rasa still tak lambat lagi untuk aku wish Xinian Kuailer... Gong Xi Fat Chai... pada semua member aku yang menyambut Tahun Baru Cina..... xpecially... si x-housemate aku... Gan... and x-colleague time aku kerja kat WGC... termasuk colleague time project site... di IJN... HONGLEONG... and UIA... :P

so stayTuned for next entry...

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin