Isnin, 15 Mac 2010

Murni Discovery katanya....

.
semalam... time aku duk berborak ngan member groupie aku pasal port dinner.... ntah macam mana one of them suggest try cari Murni baru di area Suria Aman.... :-/

SuriaAman... aku mula thinking ni bukannyer area berhampirang dataran prima tempat kerja lama aku ker... :-? ya... memang pun.. so malam tu dinner... aku decide mahu cuba try test nengok menarik or tidak....


setelah aku pusing pusing mencari tempat ni ngan housemate aku.... finally aku jumpa lahh mana kedai Murni Discovery ni..... menurut cerita Murni Discovery ni kira cawangan pada Murni yang kat SS2 tu...

hemmm gerai di kira ok lahh selesa... parking pun mudah nak cari... maybe masih awal dan orang masih banyak tak tahu lagi kot.... ialahh aku pun baru jer dengar..... dan tahu ada cawangan Murni ni... hemmm so tu yang cuba try test nengok amacam.... :P

minuman yang diorder
SODA+RIBENA+LONGAN+LIMAUNIPIS = I LOVE YOU
ORANGE+CARROT+GUAVA = BRIGHT EYES

Nasi Goreng Bacon

Nasi Goreng Meat Ball

hemmm... menarik tak nama nama air di atas... rasa dia pun not bad nak nak BRIGHT EYES rasa ketiga tiga ingredient yang terdapat dalam air tu.... :)

tapi walaupun tempat ni agak selesa.... senang nak parking... aku tetap rasa Murni ni sama macam Murni di SS2.... service slow.... hemmm ntahlahh... makanan ko dapat pun tak panas... tapi take time yang lama ok.. :(

air aku dah separuh.... makanan member aku dah habis... barulah menu aku Nasi Goreng Meat Ball ni sampai.. hemmm ntahalah.. nasib kitorang ni lehh sabar menanti... kalau jadi macam seorang pakcik tadi... siap nak jumpa manager bagai.... sebab apa... sendiri mau ingatlahhh... kenapa... huhuhuhu :P

tapi apa yang aku duk perhatikan... kalau korang nak cepat... korang order nasi campur confirm laju... huhuhu.... another menu yang aku lihat cepat... nasi lemak... dan roti canai macam tu... tu laju... tapi kalau goreng ke.. apa lain aku perhatikan memang lambat... ntahlahh... :-?


hemmm... tapi tadi ada gak satu benda kelakar... sian member aku.. duk sedap sedap feel layan rasa air I LOVE YOU dia tu.... aku perasan something kat dia nye lemon... erkkk... motif ko potong lemon tu tak buang sticker tu... apa dahh... so tadi menu I LOVE YOU ada penambah rasa.... rasa sticker... huhuhuhu.....

so kalau kalian tanya aku... apa pendapat aku... pada aku.. sama jer macam MURNI... service agak slow.... ntahlahh pada pendapat aku lahh... hehehe kalian aku tidak tahu kan... hehehe.. so if korang cuba try test sendiri xplore jer.. kat area Suria Aman... bersebelahan Dataran Prima.... :P

oklahh as usual... stayTuned... for next entry....

*
WILLIAM tetap terbaik dari ladang..... :P

TakSangkaYer... :-t
.

3 ulasan:

Unknown berkata...

bila nk ajak aku lepak plak nie? muahahahhahaa

shahri berkata...

tak ajak pon!!!??

KeMatZ berkata...

PR.... boleh bila ko nak.. ko kan buzy 56jam....

Shah... no prob... ko pun dah tersingkir kan... bila mau lepak...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin