Isnin, 22 Mac 2010

Showcase Zee Avi...

.
sabtu lepas aku berkesempatan untuk attend event ni.... pada mula mulannye ingatkan dah tak dapat untuk menonton persembahan Live si Izyan Alirahman ni or nama glamour dia Zee Avi... :P

well tix katanya sold out... tapi ntah macam mana... finally dapat gak aku gi... itu pun hasil kegigihan 2 member aku... EnFaizal dan CikEton kita.... hehehe thanx wehh for tha tix.... kerana telah mendapat kan tix pada harga paling murah... :)

planning jumpa terus kat Life Centre... dammed... sampai jer dah ramai peminat yang dah mula beratur ok... so kitorang terus jer beratur.... well... aku pun tak sure kul berapa dorang dah mula lepas sedikit demi sedikit... orang untuk masuk... well cara ni kira bagus lahh.. tak terus open semua serbu masuk... hahaha :))

masuk... terus cari port... well aku sememangnyer akan mencari port berhampiran dengan speaker... untuk tujuan recording... huhuhu ;) oh lupa selain EnFaizal dan CikEton... si PnZie join gak.. dan kawan pada CikEton tak sure namanye... CikRajaNad kot... sekali join..

tup tup member aku si EnMidy pun ada.. so aku lepak bertiga ngan EnFaizal dan EnMidy... 3 chicks tu dorang kat depan lahh.. waklkaka.. kata kul 8 pada poster start... tapi biasalahh konsert or showcase kat Malaysia... kalau bukan LIVE BROADCAST... memang tak adanyer punctual.... mesti setengah jam lewat... or maybe sejam lewat...

finally yang dinanti nantikan muncul.... Zee Avi... \:D/


aku tak sure berapa buah lagu dia perform... tapi rasanya... 12 buah lagu kot... sebab aku capture hampir kesemua persembahan dia ni... accept first song dia... sebab aku tak prepared.... bolehh..... :P

persembahan Zee Avi memang menghiburkan.... puas hati jugalahh... dah lahh dia terpaksa keluar balik.. dan menyanyikan xtra song untuk memenuhi peminat peminat yang tidak mahu berganjak walaupun sudah diberitahu show sudah tamat....

apa yang aku perhatikan... peminat peminat ZeeAvi.. sememangnyer merangkumi kesemua golongan usia ok... dari golongan veteran sampai lahh ke kanak kanak semua hadir... dan semua bangsa ada malam tu.. majmuk sungguh... memang sesuai dengan konsep 1Malaysia... "AWESOME"

bila selesai dah.. kitorang pun cargon... dan pada awalnyer ingin plan lepak dinner somewhere yang tak pasti lagi di mana... tapi memandangkan jammed untuk kluar dari parking site... finally lepak jer area belakang Life Centre.... hahah...

so gitulahh berakhirnyer..... aku attend showcase Zee Avi... apa yang aku leh katakan... menghiburkan dan GREAT.... =D>

so as usual... stayTuned for next entry ok....

TakSangkaYer....:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin