Ahad, 14 Mac 2010

menular sampai ke shah alam....

.
hemmm... sabtu lepas.... pada planning awal macam mahu ke AntaraBandar.... tapi.. tapi.... mood malas tu ala ala menyerang diri ni kan... so selesai mandi... surfing sambil berFB.... :)

terlihat status si NoraJoey... tiba tiba mention lapar... dengan sepantas UsainBolt berlari... tiba tiba tangan ku menaip pada commentnyer ajak... breakfast bersama... hahah... kebetulan aku memang mahu ke menular ke ShahAlam... kan...

so NoraJoey setuju... pickup dia ngan DeqSue... destinasi pilihan PakLi seksyen 7.... sebut PakLi ingat pemegang shareholder kopitiam ni... siapa lagi.. EnAdam... roger... hahahah EnAdam agak kaget dan pelik.... motif aku ada pagi pagi breakfast kat PakLi.. :P

dia pun terus siapkan diri dia... and join bersama... bila selesai ajhe... breakfast bagai berempat.... tujuan asal aku menular ke ShahAlam dilakukan.... hehehhe dan kali ni ngan slumber jer aku menjebakkan mereka bertiga untuk join sekali... huhuhuhu :)


yang bestnyer dorang bertiga ni... jenis no hal nyer.. join ajhe... walaupun mereka dalam keadaan comot ke apa ke... hehehe tapi dorang tak ada hal lahh.... ala aku pun ajak dorang ke mana jer... bukan gi majlis rasmi kerajaan yang kena berpakaian formal... aku just ajak gi layan FUTSAL anjuran XFM jer... kan.. apaadahal....

memang seronok gak melayan futsal anjuran XFM ni... time kitorang sampai ni pun actually dorang dah separuh games dahh jalan... just tinggal one games jer for each team... heheh.. team yang bertanding pun semua mewakilan band band indie...

well kalau biasa kita dengar fc artist realiti jer kan buat futsal... bowling... or maybe badminton.. kali ni band band indie pun ada event mereka... cayalahh...=D>

DJ DJ XFM pun not bad gak.. dengan slumber dorang jer bermain futsal dengan memakai baju tidor wanita... atau lebih dikenali ngan baju kelawar... aku tak tau nama sebenar baju tu... yang aku selalu dengar orang kata baju kelawar jer... memang seronok nengok dorang beraksi ngan baju tu... lincah gak pergerakan dorang... cool dan menghiburkan :))

selain tu... sempat gak lahh aku melihat dua team yang selalu amik tahu perkembangan artist mereka.... iaitu... team Pesawat... dan team AnaRaffali.... hehehhe dan dapat gak lahh melihat gelagat CikAna kita dalam gelanggang futsal.... so comel... hehehehe ;)

for team Pesawat plak.... not bad gak mereka di gelanggang futsal... dan yang lebih menarik.... si Jippie, Man, Nizam dan Kudux turun padang ok... untuk turut sama berjuang mengejar gelaran juara.... tapi apakan daya... rejeki tiada.... dorang terhempas di peringkat kumpulan... suka hati aku jer guna word terhempas... :-SS

so bila dah selesai event.. kitorang pun cargon balik.... actually lepas event tu ada satu agenda.... tapi kerana NoraJoey tiba tiba kata ada hal.. terus cancel.... apa nak buat... tiada rejeki namanyer... tapi apa apa pun thanks pada kalian bertiga... kerana sama sama join aku... heheheh :P

pada team PESAWAT & team ANA RAFALLI.... tak apa walaupun tak berjaya this time leh cuba next year... hehehe beria aku.... :)

so as usual... stayTuned for next entry ok...

TakSangkaYer... :-t
.

1 ulasan:

Unknown berkata...

choi takde gambar yg comel skit keR??gambar comot tuh jugak ko up...choi...hahaha..tetibe lak terjebak ngan ko g layan futsal kan??aku ngan pakaian yg camtu..hahahah...belasah jerk...
apepun cik ana sgt comel d gelangang futsal..i like....lari kesana sini kejar bola..sgt rajin cik ana berlari..trus rs nk nyanyi lagu berlari yg first time main kat suria dgr kat keta ko..wakkakaa..choi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin