Jumaat, 12 Mac 2010

bolehh.... ?

.
hemmm... beberapa hari lalu.... time aku pulang dari kerja.... seperti biasalah... memasang radio dalam mybooku... memandangkan petang tu apalahh tak menarik sungguh lagu di radio... aku pun duk mencari.... cd yang ada dalam sisipan di penghadang cahaya matahari yang aku selitkan di situ....

ntah macam mana aku baru perasan cd kat bawah ni.. Lovekilltwice... :-?


punyalah lama cd ni terperap ajhe dalam sisipan tu.... ialah... kalau tak silap aku :-?.... aku dapat cd ni pun 2 tahun lepas kot... time lepas konsert MI2 kat mountKiara.... tu pun lepas konsert gigih ke Hotel Peninsular.... and finally dapat ini Cd dari Reza.... ni pun hasil dari CikLolly kita lahh... kalau aku sendiri memang jangan mimpi.... huhuhu.... :P

dan bila aku layan dan layan... dammed... lagunya cool... dan sampai laa ni.. aku suka bangat layan lagu GELAP and RESAH..... serius pada aku.. memang best... \:D/

hehehhe.... so itu jer lahh buat kali ni aku mengarut... as usual stayTuned for next entry ok...

TakSangkaYer... :-t

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin