Jumaat, 9 Oktober 2009

Malam Di Batu Ferringhi.....

.
so kembali continue citer di cuti di Penang... pada malamnyer... kitorang telah plan menuju ke Batu Ferringhi.... untuk melihat suasana di sana.... :)

wOw :-o taksangka... ramai gak pengunjung kat situ... maybe ditambah dengan ramai lagi masih beraya di kampung halaman... tu ramai tu.. hehehehe.... sesak gak lahh jalan kat situ...

so.. cari parking.... bila dah park kereta... berjalan lahh melihat pelbagai jualan yang dijual.. well kebanyakan semua barang Thailand... so... sendiri mau ingatlahh kan... heheheh...

macam macam ada.... pada mulanya parent aku macam berkenan dengan koleksi kapal ni... tapi bila pikir balik tak tau nak letak kat mana... so cancel.. hehehehe....

jadi terus meronda... melihat pelbagai barang... seperti baju... bag tangan... bag pakaian.... kasut... dan macam mcam lagi lahh.. hehehe... so setelah pusing pusing... ada lahh beberapa barang yang parent aku angkat... antaranya.... bag pakaian.... hemmmm... ni memang macam plan nak melancong ajhe.... :-?

dan ada lahh beberapa helai baju... yang abah aku angkat gak... so time on the way nak gerak menuju ke kereta... tiba tiba... abah aku menyeberang ke sebelah.... ke gerai yang jual benda kat bawah ni..

hemmm... :-/ confuse jap aku... apakah tiba tiba ke sana... ;;) no wonderlahhh cuba nengok si kecik tu bukan main dia >:D< atuk dia... nak something lahhh tu... heheheh si atuk plak... biasalahh cucu punya pasal... apa nak buat.... layankan ajhe.... :P nak tau apa si kecik tu mintak.... looks gambar bawah ni... @-) hambik ko.... :-o tak ke besar tu.. dah sama tinggi dah ngan abahnyer.... hahahahha =))=)).....

bila dah dapat benda tu... ingat dah diam dah si kecik ni... boleh plak time menuju ke kereta... dia nampak baju.... hahahha ;)) apalagi.... nak nak nampak si Barney.... dia pun suka lahhh....

look... beria dia memilih... dan dan ajhe si kecik ni... well... so dapat lahh dia aku tak tau berapa helai dia dapat... yang aku sure ada satu baju barney... hahahha :P

so... settle... time untuk gerak pulang ke hotel... sebelum pulang ke hotel singgah makan.... dulu.... punya lahh blur tak tau nak pikir makan kan mana... finally decide.. kat Subaidah.... amik ko... walaupun abah aku ni actually alergik makan kat mamak.... tak tau kenapa... tapi keadaan darurat... apa lehh buat.. bedal ajhelahh..

settle makan... balik ke hotel.... so begitula... kekdahnya citer... activiti malam di penang.... duk meronda di batu ferringhi.... hemmm not bad lahh barangan dijual kat sana... tapi bila aku compare barang dan price kat situ... lebih kurang jer ngan UPTOWN... DOWNTOWN kat KL.... heheheh :P

so nak tau apa citer seterusnya.. so stayTuned... :-bd

TakSangkaYer :)
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin