Selasa, 20 Oktober 2009

Gempak Selebriti Astro Kluang

.
kembali bercerita pasal Gempak Selebriti Astro yang diadakan di Dataran Kluang... hemmm kalau sebelum ni aku bercerita pasal rehearsal... kini aku nak citer... pasal siang hari di event ni...

tapi siang siang pun... bukan nyer dari awal pagi pun aku dah terjegat kat situ.... event ni start awal pagi tak silap aku kul 9.30pagi... tapi aku tak lahh gi pagi pun.. aku ke sana pun around kul 2.30petang... :P

pada mulanya time lepak makan tengahhari ngan parent aku.. abah ada beritahu.. jalan agak jammed... dammed.. aku rasa.. sure ramai nyer and sure lahhh susah nak cari parking :-< bila dah dapat parking aku terus menuju ke dataran... hehehe sambil tu aku nengok kat dewan macam ada majlis perkahwinan... no wonder lahhh parking full... so aku abaikan.. sampai dataran kebetulan sessi bertemu peminat drama Kau & Aku tengah berlangsung... barisan pelakon yang ada ialah Mila, Aril & Akim....
dalam celoteh dorang mempromosi drama tersebut mereka sempat gak... membuat persembahan... serta memberi hadiah serta goodie bag pada hadirin yang mai.... antara persembahan yang dorang persembahkan ialahh... duet Mila dan Akim lagu Kau Dan Aku.... Aril lagu Menatap Matamu dan Mila lagu Jika Kau Ubah Fikiran... dan satu lagi aku tak ingat lagu apa... sebab aku tak capture persembahan itu... :P

video seperti biasa nanti akan aku sharing kan pada next entry... heheheh... senang tak serabut... \:D/

selesai pasal drama Kau Dan Aku... aku pun menular lahh jenjalan melihat setiap booth... tak ada apa pun yang menarik.. selain... promosi CELCOM... Astro... dan apa lagi yekk tak sure...

sedang aku menular... kat bawah canopy satu ni.. ada persembahan... so aku gi jenguk... kelihatan persembahan kumpulan dengan alam muzik mereka seperti tong drum... besi... kuali bagai semua...

so... bila duk perhatikan... rupanya ni persembahan Stomper... hemmm so layan kan jer lahh persembahan dorang.... melihat dorang ketuk ketuk hasilkan bunyi... dan mereka turut gak menyuruh hadirin yang mai tu turut serta dengan tepukan tangan... so ada lahh caranya.. agak menarik jugakan....

selesai ajhe persembahan Stomper tu... EmCee pun memberitahu yang semua artist Gempak Selebriti Astro... akan turun untuk sessi autograph bersama peminat... so siapa yang nak mintak autograph artist GSA.... dorang akan beratur... bersama kad bentuk LOVE yang terdapat muka artist GSA... apa nama kad yang biasa kita buat kipas... ala ala tangan HOTLINK gitu... :P

Si Nadia diinterview oleh EmCee saudara Amar
(betulke nama EmCee ni Amar.. aku main hembus jer..:P)

Datuk Khatijah Ibrahim
turut sama sama join dalam sessi bertemu peminat :)

hemm... selain dari sessi sign autograph ngan peminat... rakaman trek selebriti turut dijalankan yang dikendalikan oleh pengacara trek selebriti siapa lagi kalau bukan Jimmy... heheh.... so nanti lehh lah nengok kat trek selebriti kot kot... terselit muka hamba ini... :P

so sessi autograph still berjalan... aku pun sempat lahh snap snap gambar motor motor besar....

kebetulan team team motor bekuasa tinggi ni pun turut memeriahkan suasana karnival gempak astro ni.... heheheh.... tapi aku tak tau lahh plak dari mana team team ni semua.... heheheh... :D

so bila... dah settle sessi sign autograph bagai... sessi bersalaman plak dengan peminat... maka berebut rebutlahh nak bersalaman... heheheh :) selain tu... sessi snap snap gambar artist pun diadakan.. maka artist artist pun posse lahhh dengan gaya gaya mereka tersendiri... (*)

hemmm bila sampai waktunyer... artist artist Gempak Selebriti Astro ni semua telah diarahkan oleh BodyGuard yang menjaga mereka untuk menaiki bas untuk pulang ke Hotel berehat... sebelum bermula nyer konsert Retro pada malamnye nanti...

so begitulahh... selesai ajhe.. aku pun balik umah.. sementera menunggu malam hari plak.... untuk melayan konsert Retro... hehehe.. nak tau cerita pada konsert tersebut.. stayTuned for next entry..
:)>-

TakSangkaYer..... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin