Rabu, 28 Oktober 2009

KLIBR......

.
KLIBR..... apakahh aku ngarut ni... hehehe... ok.. settle drop parent aku kat one gerai makan area hotel kitorang lepak... roger minah ni... tanya mau gi tak layan MUSIC ARA FEST kat MountKiara... sambil umpan kata ada SEARCH.... :P

tup tup dia on... so deal dia pickup aku... so sementara tunggu minah ni... sempat lahhh aku duk lepak pekena segelas Nescafe Ais... menemani parent dan anak buah aku dinner... wOw bubur nasi yang diorder oleh anak buah aku ni sunggu enak rasanya...

tup tup dapat sms.. udah sampai.. lalu bergegas ke bus stop... sampai ajhe aku kena jadi supir... choii Bukit Kiara Equestrian pun tak tau... :P... lalu sampai cari parking.. and berjalan kaki ke padang... singgah gate.. beli tix... rm20... :D

sampai jalan nak ke padang agak lecak.. well hujan kekdahnya... so sampai di padang... dammed... kelihatan banyak clik motor motor besar..... bila diusha usha.... event ni actually more tu KLIBR... apa itu KLIBR....:-?

tuu dia... Kuala Lumpur International Bike Rally... dimana semua club club motor... tak kira lahh Harley ke... Choper ke... Kapchai ke... Modenas ke semua berkumpul... malah group dari Singapura, Thailand pun turut serta ok.... memang melatop... :)

time sampai tu... sempat lahh nengok si Dira dan Shamsul duk berceloteh kat stage... dan sampai jer... sempat layan persembahan Sil Khanaz....

kalau tak silap... dorang ni perform 3 buah lagu.. antara yang aku ingat lagu cover Iron Maiden dan Megadeath.... hemmm layankan jer... settle ajhe dorang perform... ada penyampaian hadiah... seperti custom terbaik dan clasik apa ntah.. tak ingat... :P

but dalam banyak banyak anouncement.... ramai yang tunggu keputusan cabutan bertuah.... imagine... cabutan bertuah ni kalau tak silap aku hanya satu jer hadiah dia... iaitu sebuah motor.. lupa plak aku motor apa.... but yang menang mamat bawah ni...

dan itulahh motor yang dia dapat.... terkejut mamat tu sampai tak leh berkata kata.... dan hanya mampu tersenyum ajhe.... memang ko bertuah lahh hari tu bro.... :)

so sambil layan layan konsert... pusing ronda ronda nengok apa ada kat booth.... memang semua booth pasal club motor... layankan jer... snap snap gambar motor.... then kembali layan konsert...

look... korang layan konsert bersama motor motor besar... dan aku rasa konsert kali ni agak selesa dan cool... hehehhe... tak terlalu crowded... semua lepak secara santai... jer... time ni tak silap band silent apa ntah.. dorang just perform dengan instrument jer... layan kan jer...

kemudian sessi bertukar cenderahati antara penganjur dengan club yang hadir join event ni.... ramaikan.... settle ajhe sessi tukar sourvineer... yang ditunggu tunggu pun muncul.....

yaa.. Azlan & The Typewriter.... menghiburkan kitorang... yaa.... ni pun merupakan punca aku teringin nak mai... hehehehe... so dapat lahh aku capture beberapa video band ni... as usual ada ruangan video ni kelak... :P

settle Azlan & Typewriter perform... band lagenda pun muncul sebagai penutup tirai event ni.... ya... SEARCH..... dan kali ni aku rasa amat berbaloi ok layan persembahan SEARCH... compare time layan konsert AWAN BIRU yang mendung ogos lepas....

kira dapat gak aku mengubati kekecewaan aku... cehhhwahhh.... serius... aku puas hati.. lagu yang dorang persembahkan pun semua nyer memang lagu top... puas hati... barulah BERBALOI BALOI... rm20 ada macam macam... compare awanbiru.. bayar mahal... finally cam funfair.... hahahahha ;))

lagu yang dorang perform... Isi dan Kulit.. Pawana... Isabella... Pelesit Kota... Fantasia Bulan Madu... dan Melastik Ke Bintang... dan sudah tentu... aku ada capture... nanti aku sharing ok... :P

settle... snap snap gambar... and duk relax... nengok apa yang ada jap... sempat nengok tayangan GADOH.... but tak habis pun nengok.. finally decide balik.... heheheh balik dengan perasaan puas hati...

sebelum balik singgah lepak minum... so decide lepak kat area hotel yang aku duk jer.. senang... so niat kononnya mau pekena bubur... tapi tak tau lahhh aku order Bubur... tup tup dapat Keropok Ikan... motif... #-o

settle minum... balik lahh... so gitulahh kekdahnya... sempat gak aku singgah event ni... walaupun tak dapat attend untuk 2 hari full day... cuma dapat join untuk 3 jam jer aku dah rasa puas hati... sure best kalau dapat join event ni dari siang... nevermind maybe next time..... so hopefully next year ada lagi event macam ni... heheheheh :)

so stayTuned for next storyMorry dari aku ok... nanti akan disharingkan video video yang dicapture....

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

sukahati berkata...

awek yg gbr atas tuh bikers jugak ker?? hahaha

KeMatZ berkata...

tulahhh... aku lupa tanya minah ni... jalan menonong ajhe.... heheh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin