Sabtu, 19 Julai 2008

Wedding Member Degree....

.
hemmm.... nak citer pasal hari persandingan member degree aku... hehehe siapa... si Zarini dan Aiman.. di Klang.... actually ni persandingan pihak lelaki.... persandingan pihak perempuan dah dilangsungkan kalau tak sila last week kat Sabah... heheheh aku tak dapat ke sana... almaklumlahh... tak mampu beb... hehehhe... so aku hanya dapat gi yang kat Klang ajhe.... so aku, Mally dan Ika ke sana....

hemmm... opss apa aku letak gambar pasal Kuliah Dhuha ni... heheheh actually aku nak letak gambar Dewan Putra ni... di mana berlangsungnya persandingan member aku ni ha.... heheheh punya lahh susah hadapi jammed (hanjing sangat nak ke Klang Jammed macam cilake..) pusing pusing finaly jumpa..... hehehehhe.. sampai masuk terus lahh nak buat apa lagi.... then terus nampak si tiang ni duk melayan tetamu salam menyalam.....

hemmm sampai sampai si ika ni tak sabar benor nak duk bergambar ngan best friend dia ni since zaman dip katakan... memang dorang ni best pren ala ala loving couple ajhe dulu time zaman belajar... di mana ada ika di situ da si za... nengok muka pun hampir sama.... wakakka larikkk.........

so then ambil makanan then makan hehehehhe.... sambil makan sambil perhatikan sekeliling... biasalahh mulut aku ngan si Mally memang tak stop dari bergossip dan sembang benda ngarut... wakakkaka... ntah apa apa ntah....

sambil makan sambil snap gambar.... hehehehhe antara pic yang aku ambil ialahhh goodie yang aku dapat... dan aksi si ika di sebalik kuih sarang semut yang aku rasa dibawa dari Sabah ni... wah aku main hembus ajhe... ye ke nama kuih ni sarang semut... wakakkaka what eva.... heheheheh.....

so sebelum beransur pulang biasalahhh bergambar kenangan bersama pengantin.... hehehehhehe apa lagi bergambar lahhh... antra gambar yang diambil....

so gitulahhh cerita habis bergambar kitorang pun beransur pulang... sebab petang tu masing masing ada hal masing masing... hehehehhe so sebab aku pun nak melepak kat bakal rumah sewa aku yang baru coz bakal housemate aku dah ajak lepak malam tu... so lepas drop ika and mally kat shah alam terus gerak ke Mentari Court......

so akhirkata... wahh macam buat karangan SPM plak... hehehhehe aku ingin mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat si ZARINI DAN AIMAN diharap korang dapat hadapi segala dugaan kehidupan berumahtangga yang pastinya penuh cabaran dengan tabah dan sabar... diharap berkekalan ke akhir hayat.... wah dan dan ajhe bagi speech macam berpengalaman... wakakkakakak selamat.......

TakSankaYe..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin