Rabu, 23 Julai 2008

Farewell My OfficeMate at Just Thai......

.
hemmm nak citer pasal farewell officemate aku.... wahhh this week 3 orang sekali tu resign.... what tha..... hemmmm membuatkan aku semakin hambar dalam office aku... tak apa apa nak buat... aku teruskan ajhe kerja ok... relax....

actually farewell ni pada perancangan awal untuk Balkish our admin staff dan Vincent our system admin.. but last friday... tengah duk lepak makan tengahhari... si Balkish inform si Hoi our Senior consultant pun nak resign... and this friday dia nya last day..

so farewell ni untuk dorang lahh... but Vincent tak dapat join coz kebetulan dia ada hal.... so tempat makan telah dipilih dan kitorang pun memilih Restoran Just Thai di One Utama Shopping Complex..... hemmmm....

hemmm so aku after kerja around kul 7 macam tu terus gerak ke One Utama... hehehhe time tu banyak kerja so memang habis kerja ajhe terus shoot ok... coz dorang semua dah menunggu... kira aku ngan member aku si WenHong mai lambat.... hehehhe so aku sampai tak tau nak order apa... just order Kueh Tiew dan Coke....

hemmm nengok pada gambar tu kan... nampak macam clear ajhe kueh tiew aku tu... kan sekali aku gaul.... terkeluar semua sayur sayuran yang aku ala ala tak makan gitu ok... so aku asingkan lahh sayur tu past kat member aku... heheheheh

hemmm sambil aku makan... sempat gak aku candid beberapa gambar hehehe sesaja ajhe.... aku memang suka snap snap pic ni... wakakka ala ala hobi gitu.... eheheh sampai member aku tension ngan aku coz suka snap gambar candid... wakakkaka... tapi pada aku gambar candid lahh lagi cun... coz orang tu tak bersediakan....

so sebelum bersurai.... kitorang bergambar ramai ramai... mintak tolong kat boss kedai tu.. ambilkan gambar... hehehe oleh kerana semua dah kekenyangan malas nak bangun.. so bergambar dia meja ajhe.. kan so kenalahh ambik dua kali dari setiap site kan... hehehhe

settle ajhe bayar bil semua kitorang pun semua gerak beransur pulang... so finally aku nak wish GoodLuck pada Balkish... Vincent dan Hoi Lai Hoong for ur new Job... hehehhe... see u again....

TakSangkaYe..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin