Ahad, 6 Julai 2014

MengCactuskan Diri

.
uikkk awat pelik benor title tu ... hahahaha so sajhe nak sembang sembang pasal cactus ni ... lagi kisah ke Tanah Tinggi Cameron bagaikan tak lengkap kalau tiada story pasal kaktus kan ... :P

so bila dah ada di atas tu ... bohonglah kalau tak gi ke tempat jualan kaktus ... hahaha dan untuk kali ni ... bila dah duk umah sendiri ... aku rasa terpanggil semula untuk duk menyemai cactus vollehhh ... menyemai sangat ... :P


so tempat yang aku ngan wife tuju ialah Cactus Point ... ni pun another idea my wife ... kalau aku singgah jer mana mana janji ada jual cactus ... tapi sini ... macam macam ada ... heheheh memang banyak pilihan lahhh dari kecik sampailahh ke bapaaakkk punya besar :P


tapi motip lahh kan nak mai sini beli yang besar terus ... hahahaha jadinya aku just pilih beberapa yang comel comel bagi aku ... bagi mata aku ... pada mata kalian aku kisah apa plak kan ... hahahah :P



so ... tu dia yang aku dan wife aku grab ... tapi bahagian aku yang dalam dia punya case tu ... yang kat luar tu ... 6 lagi tu ... wife aku nyer ... dia ada project dia yang aku sendiri tak tau apa project dia ... hahahhaa :P

so aku harap cactus aku kali ni ... dapatlahh membesar dan berbunga seperti cactus aku yang di SouthParkz sana ... korang lehh click kat sini nak nengok macam rupa cactus aku tu ... Cactus Octopus and Berbunga :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin