Khamis, 10 Julai 2014

Ole Ole Bonda

.
baru baru ni tetiba abangNgah aku roger ajak lepak ... coz dia ada kat LembahKlang ... jadinya after berbuka ... around 9 macam tu aku pun gerak jumpa dia kat port biasa ... abangLong aku pun ada gak rupanya ... makanya kitorang lepak lepak sembang sembang adikberadik ... 

actually purpose abangNgah aku nak jumpa kitorang ialah nak past kiriman bonda dari negeri bawah bayu ... almaklumlah dia kan baru jer pulang dari sana baru baru ni ... so nak tau apa yang dikirim oleh bonda ... tuuuu diaaaa ... :-SS


eebanyaakkkaannn lahh mee kuning mak iols kirim ... ayoyo ... hhahahah hopefully mybeloveSweetHeart retilahh masak ye ... apa apa pun thanx a lot pada abah dan bonda yang mengirim semua ni kat abang aku ye ... hehehehe :) tapi yang paling aku tungu tunggu ialah benda bawah ni ... :P


Kerak Nasi and Serunding Ikan Bonda ... perhhhh memang terbaaaekkkk dari ladang ... xpecially Serunding Ikan ... memang tak lehh lawan lahhh CENNNGGGGIIIINNIIIIIII .... :P harus nanti bila bondaku pulang ke SouthParkz akan ku hantar wifeku gi menuntut ilmu buat serunding ikan ini ... hehehehehe :D

apa apa pun thanx pada mybrother kerana sudi menenteng ole ole kami ... hahahah harap harap tak lebih muatan yer hari tu ... hehehehe kalau lebih pun ala ala halal lah ye ... bukan selalu pun ... :P
thanks bro ... ;)

TakSangkaYEr ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin