Isnin, 7 Julai 2014

Kisah Minifigures III

.
tetiba rasa nak buat entry pasal minifigures ... hehehhe baru baru ni wife ada request suruh aku belikan lego figures perempuan ... hammboiii jenuh lah plak aku nak mencari figures perempuan ... katanya untuk project dia ... :-/


so entah macam mana datang idea untuk belikan dia set Lego Friends ... hehehehe so seperti gambar di atas ... bila aku dah pasang pasang and display nampak comel gak ... set Friends ni ... hahahah ni rasa macam nak buat koleksi sendiri ... vollehhh :P

tapi dalam aku duk carikan set lego untuk wife aku boleh plak keluar set baru ... tuuuu diaaa ... set Toys Of Story ... :-SS


apa lagi ... grab selalu ... meramaikan jemaah minifigures aku ... heheheh ... tapi serius ... tetiba rasa nak kumpul jer set Friends tu ... heheheh kita tunggu dan lihat ... hahahahah :P

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin