Sabtu, 12 Julai 2014

Kisah Gelas McD 2014 Part 2

.
kembali memblogkan diri ... kali kisah Gelas McD 2014 hehehe so memandangkan aku dah start mengumpul maka setiap khamis sebelum aku pulang rumah aku akan singgah DriveThru untuk dapatkan gelas McD :D


tapi untuk dapatkan koleksi minggu ketiga ni benar benar menguji kesabaran aku ... dah lahh bulan puasa ... hemmmm dan time ni lahh juga aku baru tahu kena inform set glass ... ingatkan beli set besar dah dapat free ... hadoiii ... dan lahh tu ... boleh plak dia beri set minggu kedua ... hemmmm :(

dah jumaat pagi pagi before aku masuk office aku kena menyinggah ke McD ... imagine dah lahh bulan puasa ... hahahha tapi duli apa aku ... bukan aku beli makanan aku just nak tukar glass ni jahh ... 

hopefully untuk koleksi minggu akan datang tiadalahh dugaan or kes seperti ini terjadi ... hopefully ... hehehehhe 3 minggu lagi ... :D

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin