Khamis, 3 Julai 2014

Time Tunnel di Cameron Highland

.
kembali memblogkan diri ... if korang ada perasan aku ada mention pasal Muzium time jejalan ke Tanah Tinggi Cameron kan ... so ni yang aku maksudkan ... Time Tunnel The Local Museum ... ni pun another idea yang wife aku inform ... hehehehhehe so nak tau apa yang ada dalam ini Time Tunnel ... jomm :P


serius ... bagi aku ... bila aku masuk jer Time Tunnel ni terus aku cakap ... DAAMMEEDDDD !!! ... giler banyak barang barang rare ... xpecially barang barang COKE ... perhhh membuatkan jiwa ni rasa nak nangis jer ... hahahahah ... so yok layan gambar ... :-SS










paling aku rasa benda paling rare ialah product DARKIE .. erkk atau now lebih dikenali DARLIE ... hahaha siap depa offer lagi siapa yang ada product tu ... nampak tak bertapa lejennya barang barang dalam tu ... hahahaha :P

so gitulahh aku pun tak sangka ada benda ni kat Cameron Highland .. so tak ada lahhhh rasa macam bosan naik sana coz another new place aku dapat gi ... tul tak .... :D

so mulai hari ni ... sila lahh simpan apa apa benda yang mungkin satu hari nanti boleh jadi barang rare ... tin milo pun kira rare gak ... hahahahha susu cap junjung ker ... hehehehe mercun or pensil apa apa ker ... hahahaha ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin