Jumaat, 25 Julai 2014

Kisah Gelas McD 2014 Part 4

.
kembali memblogkan diri dengan kisah Gelas McD ... hahahha macam biasalahh bila tiba hari khamis aku akan mendriveThru kan diri untuk dapatkan koleksi Gelas McD aku yang seterusnya :D


untuk minggu kelima ni pun aku hampir hampir dapat koleksi yang sebelum ni punya ... nasib lahh pengalaman mengajar segala galanya ... so cek dulu siap tunjuk gambar lagi kat depa pattern apa yang sepatutnya ... hemmmm paling aku rasa upset bila supervisor dia begitu yakin kata yang dia bagi kat aku tu yang terkini ... adoiiiyaaaa ... sabar jer lahhh :|

tapi kelakar gak hadapi situasi ni ... hehehe apa apa pun ... kalau dah nama kolektor kan ... yang dah ada buat apa ko nak amik lagi ... haruslahh nak yang pattern terbaru ... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin