Rabu, 9 Julai 2014

Iftar di Gelanggang Hijau Teratak Kecil Ku

.
weekand lepas ... aku berkesempatan untuk membuat sedikit jamuan berbuka untuk colleague AntaraBandar aku ... tapi taklah semua aku jemput almaklumlah keadaan space teratak kecil ku bagaikan menghalang untuk menjemput reramai ... 



lagipun niat hati ni dah lama sangat nak menjemput mereka mereka ini untuk hadir ke teratak kecilku tapi biasalah kekangan waktu memasing selalu sajhe membantutkan niat diri ini ... alhamdulillah sabtu lepas ... akhirnya berlangsunglah iftar kecil kecilan di teratak kecilku ... :D







fuuuhhh ... syukur alhamdulillah ... semua berjalan lancar ... terima kasih pada sahabat sahabat yang sudi mai ... Abe sekeluarga, Daus, Wahida dan paling unplanned dan aku slumber menyentilkan beliau dalam group ni ... si Adam ... heheheheh terima kasih semua kerana sudi mai ke teratak kecil ku ... segan plak rasanya ... dengan keadaan teratak kecil ku ini ... harap harap kalian semua tak serik untuk mai jenguk jenguk kami di sini ye ... ;)

ofcoz tak lupa pada mybeloveSweetHeart ok ... tak ada beliau lagilahh siapa lahhh nak sediakan juadah juadah tersebut ... hahahaha nak harap aku ... memang order satay kajang dan kfc jerlahh jawabnya .... hahahahah :D

Syukur Alhamdulillah ... Selesai ... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin