Jumaat, 4 Julai 2014

Kisah Gelas McD 2014

.
memblogkan diri dengan kisah collection ... hahaha actually aku memang tak tau ada promosi Glass Coke kat McD ... almaklumlah since tak ada FB ni banyak gak info aku lost ... hahahaha ni pun wife aku yang duk peringat .... :P



jadikan kisah ... semalam gigih lahh aku berDriveThru untuk mendapatkan koleksi Gelas McD ni ... so atas tu merupakan koleksi Minggu Kedua ... itupun selepas aku dah terbeli yang koleksi minggu pertama time kat Ipoh ...


so ... aku akan meneruskan usaha mengumpul koleksi ini ... dan kali ni aku just set nak kumpul 2 Set only ... hehehehehe bukan senang nak kumpul benda ala ni ... kena plak jatuh dalam bulan Ramadhan ... hemmmm ... nampak gaya setiap Khamis menu berbuka ... McD lahh kekdahnya .... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin