Rabu, 16 Julai 2014

Kisar Carpet and Langsir

.
weekand lepas aku ngan wife ke Nilai ... memandangkan nothing to do .. so kitorang decide jejalan ke sana .. hammmboiii bila sampai sini aku dah mula rasa macam pakcik pakcik dan makcik makcik gitu ... vollehhh ... biasanya aku ke sini dengan mak abah aku jer ... tapi kali ni .. memang urusan sendiri ... hahahah :P


kalau selama ni ko ke Nilai untuk hantar parent ko cari kain langsir or amik dorang punya langsir yang dah siap ... tapi kali ni giliran diri sendiri mencari kain langsir dan tempah langsir ... :-SS


aku macam biasalahhh ikutkan jer lahh idea wife aku ... chantek kata dia chantek lahh juga pada aku ... tapi ada gak design yang aku kurang berkenan nak nak yang terlalu pack ... erkkk hehehehe lepas cari langsir singgah kilang carpet ... hammmbekkkkk :-SS


serius ... kalau ikutkan hatilah kan ... memang nak jer kitorang borong carpet yang besar itu ... tapi apakandaya ... teratak kami kecil chomel loteh jer ... so hanya mampu lihatkan sajha price yang aku rasa kalau mak aku nengok mau dia borong and bentang kat rumah dia ... :P

fuhhhhhh ... rasa macam ni rupanya bila dah bekeluarga ... hemmm semuanya kena difikirkan .. ialahh kalau before ni .. mana ada aku kisah pada carpet or langsir bagai ni ... hahahahha :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin