Rabu, 8 Julai 2009

DvD GaDoH.....

.so.. if korang perasan dalam topic aku sebelum ni... aku ada mention yang aku beli dvd Gadoh... ya.. so kali ni aku bagi sedikit pendapat mengenai dvd ni... wahh.. ialahh aku nak review time depa tayangkan kat HELP institut hari tu... aku tak join.. so bila aku dah beli dvd ni kira lehh gak aku huraikan apa citer dalam dvd ni kan... hahahah...

so Gadoh.. korang semua tau kan.. salah satu cerita yang sememangnya tak ditayangkan di mana mana pawagam.... mahupun dvdnya pun turut tidak terdapat di mana mana speedy video mahupun jusco ataupun parkson... motif aku sebut jusco bagai... wakakakka...

cerita Gadoh ni mengisahkan kisah sekumpulan pelajar yang mempunyai masalah terhadap racist... ya... racist sangat.... melayu anti cina... cina anti melayu.... india jadi mangsa antara melayu dan cina.... erkkkk....

selain tu turun juga terselit... citer... macam mangsa buli dek kerana terlalu nerd orang kata... dan kisah terlalu ingin mengejar title sampaikan abaikan mereka yang ingin berjaya.... hemmmm....

pada aku cerita ni kira memang cukup memberi pengajaran dan membuatkan kita duk terfikir... ada kebenaran yang ingin disampaikan... kena plak barisan pelakon pun not bad seperti Namron.. dia ni memang nampak sangat sesuai melakonkan watak sebagai En Azman....

ntahlahh kan.. citer banyak pun tak guna.. kalau korang terjumpa dvd ni aku suggest... korang belilah.. tak rugi... coz cerita dia memang ada pengajaran dan ada kebenarannya.... hahahha.... entahlahh kan... pandangan masing masing... tapi aku memang mengharapkan cerita cerita macam ni akan banyak dilahirkan....

tak kisahlahh pun walaupun korang kena jual dvd ni kat gig gig ke... kan event event puisi ke.... akustik ke.... aku yakin mesti ada yang beli punya... so sebagai penutup aku tepek.... lahhh trailer filem ni.....



hemmm... gitulahh kan... so selamat menonton..... ye.... pada awek aweks selain Namron.... citer ni turut dibintangi oleh Zahiril Adzim hahahah... so apa lagi.. sila dapatkan DvD ini ye...

* lagu yang digunakan dalam filem ni best lahh... siapa tahu tajuk dan penyanyi lagu dalam filem ni....???

TakSangkaYe....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin