Selasa, 3 Jun 2014

40 by Arif Zulkifli

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal bahan bacaan yang aku baru jer selasai baca ... ya ... buku limited edition hanya 1000 naskah saja diterbitkan ... ya Kumpulan Cerpen 40 by Arif Zulkifli yang diterbitkan oleh FIXI :D


40 merupakan buku edisi terhad yang ke empat dikeluarkan oleh FIXI selepas KOPI, BOLA dan KLCC ... bezanya 40 kali ni ialah ianya ditulis oleh seorang penulis ... compare dengan 3 edisi sebelum ini 

bila ditanya aku apa pendapat aku ... hemmm 40 ni tak berapa nak cara jika dicompare dengan edisi sebelum ni ... itu pendapat aku lahh yer ... cuma uniknya semua title dalam 40 cerpen ni diambil dari tajuk tajuk novel fixi ... ( wow rupanya aku dah ada kesemua 40 40 koleksi buku FIXI ... termasuk koleksi CERPEN and PECAH Edisi MOVIE serta KARTISIS yang ada 2 copy oppssss !!! )

maybe tu pada pendapat aku ... mungkin untuk kalian aku tak pasti lahkan ... ohhh untuk ni aku nak suruh korang dapatkan pun aku rasa dah SOLD OUT ... kalau ada sure dalam pasaran gelap ... which is price dia mau melambung macam harga MINYAK PETROL ... =))

so trylahh dapatkan yer ... and selamat mencari buku 40 ini ... jiaaayuuuukkkk !!!!

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin