Khamis, 26 Jun 2014

Awan by Syafiq Aizat

.
kembali memblogkan diri dengan sharing pasal novel yang baru jer selesai dibaca ... hemmm kali ni novel yang aku nak share ialah Awan yang dihasilkan oleh Syafiq Aizat dan diterbitkan oleh FIXI ... for tha info ... Awan merupakan sambungan dari novel AJAIB ... :D


selesai aku baca ... apa yang aku leh katakan ... penulisan kali ni hemmm oklahhh tak ada lahh teruk sangat ... dan tak ada lahh best sangat pun ... kira boleh baca ... ialahh kalau aku duk perhatikan mereka mereka yang dah baca novel ni semua kata touching bagai ... tapi bagi aku ... tak lahh plak ... tak tau celah mana nak ditouchingnyer ... erkkk ... :P

tapi maybe citarasa masing masing kan ... mungkin tidak pada aku ... mungkin pada kalian ianya dabooom ... ye tak .. so kalau kalian yang belum lagi dapatkan Awan ni ... so boleh lahh dapatkannya di toko toko buku berhampiran ... mungkin kena dengan citarasa korang mana tau kan ... :P

dah alang alang aku duk sembang pasal Awan ni ... tetiba nak tanya pada mereka yang dah memiliki novel Awan ni ... korang perasan tak novel ni ada ulangan cetakan ... erkkkk ke aku jer yang dapat cetakan ini ... atau ianya untuk cetakan Pertama sajhe ... :-/



no wonderlahhh tebal semacam ... mengalahkan KELABU gitu ... opsss motip masuk citer pasal novel Kelabu ... heheheh ... abaikan .. :P

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin