Rabu, 11 Jun 2014

Kisah DNA

.
tetiba aku rasa terpanggil untuk buat entry pasal kisah DNA yang skrang tengah hangat duk diperkatakan ... hemmmmm :-/


ya memang hangat kisah ni kan ... kalau kita perhatikan macam macam benda keluar ... dengan kisah cuci darah lahhh ... dengan kisah suruh tutup kilang lahhh ... dan yang terkini kisah dua Pendakwah bercanggah pendapat ... :-SS

aku pun mula mula just dengar dengar ... tup tup boleh plak dapat mail dari forum Cari ... oppsss kantoi sangat before this ko sorang forumer Cari.com kan ... hahahah :P then aku tertarik untuk meroyan kan blog aku ni ... :P

pada aku ... aku skrang pun dah blur dan mushkil ... since bila plak ianya Halal ... hemmm adakah hanya kerana dia Pendakwah Terbilang apa yang diperkatakan boleh kita terima bulat bulat ... dan aku rasa tak salah Pendakwah A ni untuk menyuarakan pendapatnya ... yang Pendakwah B ni tetiba emo dan pertikaikan kredibiliti Pendakwah A ni apakah ...

tetiba aku terpikir ... aikk pendakwah pendakwah pun tak sependapat macam mana rakyat nak terima ... yang ni kata lain ... yang tu kata lain ... finally ... hantam sajhelahhh ... cuma bagi aku ... kalau dah rasa was was dan tak pasti ... tinggalkan ... kalau yakin teruskan ... sebab bagi aku ... sekiranya kita was was dan sangsi pekara yang Halal pun jadi haram ... ye dakk .. (betulkan aku sekiranya aku salah :) )

Wallahhualam ... aku pun nak sembang lebih pun risau gak ... karang tak pasal pasal jer kan ... so kita tunggu dan lihat ajhe kesudahan cerita ini ... ye dak walaupun banyak benda yang bermain difikiran ini ... seperti depa nak saman jutaan ringgit dan nak tutup kilang ... aku duk tertanya ... kalau menang saman jutaan ringgit tu ... siapa akan dapat duit tu ... dan kalau kilang tu tutup apa nasib pekerja pekerja kilang tu ... ?????

opsss terlebih plak dah ... dah dah karang macam macam persoalan lagi timbul ... tapi tu lahh sebelum bertindak fikirlahh menyeluruh ... jangan ikut emosi ... PEACE !!!!

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin