Isnin, 23 Jun 2014

Cobaan Fire Drill AntaraBandar

.
baru baru ni ... AntaraBandar ada buat training fire drill ... so actually nama pun training kan ... so mostly semua dah tau dah bila akan kedengaran bunyi loceng itu ... hehehehe ... so nak dijadikan cerita ... time berbunyi ada loceng kebakaran tu ... maka bermula lahh semua berlakon beria ria melarikan diri ... :P

makanya kitorang pun semua berkumpullah di tempat yang ditetapkan ... dan menurut kata penganjur ... kitorang semua selamat gituuuu kira menepati masa yang ditetapkan lahh ... katanya ... :D




nengok gambar gambar kami ... hahahaha semua muka ceria jer padahal kilang dah terbakar dah ... hahahaha dan yang paling tak bleh blahhh aku just dapat selamatkan figure Android aku jer ... dammed ... aku nyer lego lego semua jahanam .... x leh jadi ni ...

tapi sekurang kurangnya aku sempatlahh gak grab mywallet, car key ... dan handphone bagai ... coz ada member aku semua ni dia duk tinggal jer ... hahahaha nampak tak ... mentang mentang ni just cobaan ... semua buat tak kisah pun ... hehehe ... ehh apa aku melalut ni ... 

so gitulahh kisahnya ... harap harap tak ada lahh apa apa benda kejadian yang tidak diingini berlaku wehhh ... jenuh aku nak selamatkan barang barang aku nanti ... hope semuanya OK ... Aminnnn ... :D 

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin