Sabtu, 7 Jun 2014

Kisah My Detolf

.
memblogkan diri dengan kisah Detolf ... hemmmm actually aku memang dah plan nak modify aku nyer detolf ni ... ialahh kalau korang nengok bentuk asal dia ... memang ada 4 layer ... so rasa macam tak cukup plak and banyak space terbuang ... so aku decide nak tambah layer ... :P

so time nak tambah layer ni ... macam macam cabaran dan dugaan aku hadapi ... hahahah macam siall jer ayat kan ... macam nak buat apa jer ... modify detolf tambah layer jer kot ... hahahah tapi Alhamdulillah ... dengan gabungan idea dari beberapa orang termasuk kepala otak aku sendiri akhirnya berjaya aku selesaikannya ... :P


tuuu dia ... dengan cermin yang ditempah ... wire rope grip serta extension akhirnya ... berjaya aku memodify detolf aku kepada beberapa layer ... seperti dibawah .... fuuuuhhhhhhhh :D


amacam .... hahahahha amik kau ... berlayer layer dibuatnya detolf aku ... hahahahahah terus terfikir ... macam kena beli lagi satu detolf jahhh untuk display aku nyer minifigures ... erkkkk lek lek dululahhh pelan pelan kayuh ... :P



paling best ... benda atas ni ... koleksi sharpener aku yang aku duk simpan kat umah SouthParkz ... akhirnya aku decide untuk bawa pulang ke kota lumpur ni ... so bolehlahhh aku display kat dalam detolf aku hahahaha =)) 

dah lahh benda ni agak rare ... mana nak cari ye ... rasa nak tambah lagi koleksi yang aku belum ada ... hahahha kalau ada dikalangan korang yang tau mana port nak dapatkan benda ni ... roger roger ye ... kalau kena dengan price boleh lahh grab selalu ... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin