Rabu, 4 Jun 2014

Kisah Minifigures I

.
tetiba rasa nak buat entry entry tentang mini figures plak ... hahahaha :D baru baru ni aku ada beli on set of minifigures Cinema .. hemmm ini pun bila si WanMamat duk tunjuk aku benda ni kat eBay ... so aku pun suruh jer dia tolong belikan ... :P 


yang nak dijadikan cerita ... bila aku duk usha usha eBay tu ... coz selama ni aku duk usha kat Lelong jah ... ntah macam mana aku lehh terjebak duk grab ... another 4 minifigures ni ... :-SS


minifigures yang atas ni actually dari Series 2 ... aku kan dalam misi mengumpul Series 2 dan 1 ... hahahahha so bila usha usha kat eBay ada yang menarik ... harga pun not bad ... so tu yang duk tergrab tu ... hahahaha :P


ehhh yang sekor ni apa plak ... ni another daynya lahh plak ... duk usha usha nengok menarik dan terus grab ... so now ... untuk Series 2 aku sudah ada 8 wokkeh ... so another 8 lagi untuk digrab ... huhuhuhu which is aku usha price nyer ... astaga ... menangis dibuatnya .... :(

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin