Isnin, 16 Jun 2014

Siong by M Faiz Syahmi & Neesa Jamal

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal novel yang aku baru jer selesai baca weekand lepas ... huhuhu ... novel yang aku maksudkan tu ialah Siong hasil penulisan duo M Faiz Syahmi and Neesa Jamal ... dan semestinyalah novel ni diterbitkan oleh Fixi .. :D


bila selesai aku telaah novel ni ... apa yang aku lehh katakan ... kalau dari cover dan tajuk nampak memang macam seram ... but seram nyer hanya seketika ... which is bagi aku ... masih lagi ada yang tak berapa nak kena ... hemmmm ntahlahhh kalau nak compare dengan novel KACAU ... memang agak sukar lahh nak fight kan ... aku rasa Kacau more seram lagi ... bagi aku lahh ... 

tapi bagi aku ... Siong ni pun tak ada lahh hazab sangat ... masih boleh diterima pakai ... hahahah hamboiiii ko ingat apa boleh terima pakai ... maksud aku masih boleh dibacalahh ... feel aku jer kot tak sampai ... korang semua maybe ok kot ... so kalau korang nak tau jalan citer dia macam mana ... apa lagi ... silalah grab di mana mana toko buku berhampiran ... amacam ... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin