Khamis, 19 Jun 2014

kisah air panas

.
kembali memblogkan diri ... nak citer pasal air panas ni ... bukan kerana aku tengah panas ... hahaha tapi sajhe nak sharing dan duk pikir apalahh yang aku duk pikirkan ... ehhh apa aku cuba  sembangkan ... hemmmm :-/

pada mulanya aku ingat kan bunyik tuck tuck tuck tu ... macam bunyik cicak duk merayau rayau dalam plastic sampah kat dapur aku ... so aku pun abaikan jer lahh ... tapi bila tiba masa untuk aku buat nescafe untuk layan world cup ... tup tuppp ... ini yang aku lihat .... :-SS
 


hammbiikkkkk .... rupanya bunyik tuck tuck tuck tu dari hot water dispenser aku rupanya ... which is aku lehhh lupa tutup pada pagi time before aku ke kerja lepas aku refill airnya .... hooooeemmmgeeeeee :-SS

astaga ... nasiblahh tidak terjadi benda benda yang tak berapa nak sedap didengar ... alhamdulillah ... aku off kejap then aku refill air baru and syukur ianya still ok untuk digunakan ... hemmm perhhh kalau ingat kembali ... imagine dari full sampai kering kontang dibuatnya .... perhhh nasib tak malatop ... :-SS

aku pun tak tau apa yang aku kalutkan or fikirkan ... maybe mengantuk layan bola kot ... hahahahahha apadahhhh harap harap ianya tidak berlaku lagi ... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin