Rabu, 12 Mei 2010

with orang tersayang......

.
ahad lepas... seperti dirancang seminggu sebelum ni.... aku telah dibook oleh orang tersayangku untuk menjadi supir mereka.... motifkan nak kena book seminggu bagai.... :P paling tak bleh blah ayat abah aku.....

"
sila cancelkan segala urusan anda pada minggu hadapan ye.... ni dah inform seminggu awal..." apakah... :))

so kul 1030pagi aku dah shoot ke BukitJalil tunggu parent aku mai dari SouthParkz.... bila dah sampai... terus cari tempat nak minum... kebetulan parent aku belum breakfast... kata abah aku lah... tapi ibu aku citer lain plak... huhuhuh :)

so.. kebetulan... AbgNgah aku pun... ada kat KL... unexpected dorang stay one nite kat sini... ingat just mai pickup anak dia si Ayeen tu and balik... tup tup... stay one nite... so roger si Ayeen... ajak lepak breakfast sekali....

so breakfast reramai hari tu... sambil gelak gelak one family... after breakfast... kena ke kolej si Ayeen ni... coz barang dia tak muat kereta abah dia.... barang banyak sangat... so kat akulahh dia campak... barang yang terlebih itu...

so now... bonet aku dah macam store.. penuh ngan buku... ni kalau aku gi pasar pagi kat ShahAlam buka bonet jual buku dia ni ada yang dapat untung ni... :P

ok.. actually orang tersayang aku ni mai KL ada sebab... coz ada invitation wedding anak pada kawan sekerja abah aku ni... kira pengantin perempuan... rakan sepermainan ketika aku kecil lahh.. xpecially time Company Trip.... ;)

so... majlis berlangsung kat Dewan Serbaguna di TTDI... time sampai jer.... kebetulan pengantin baru ajhe nak diarak masuk.... tapi aku tak tahu kenapa aku tak berapa aktif untuk snap snap gambar... hahahah.... maybe bukan member rapat kot.... hahah so no need to gigih sangat... just one two picca dah lahh kan... :P

di majlis ni juga... pada aku bukan sajhe majlis perkahwinan untuk pengantin... tapi merupakan majlis small gathering untuk abah aku dan rakan seangkatan dia kembali bertemu selepas semua dah pencen dari berkerja.... nice kan.... :)

parent aku bergambar ngan parent pengantin.... hehehehhe selain tu.. pakcik dan makcik aku pun ada gak situ... so selesai makan makan.. chit chat.... bagai.... kitorang pun cargon.... then parent aku pun tak ada agenda lain... and just say dorang nak balik dah ke SouthParkz.... so send parent aku kat BukitJalil.... :(

so gitulahhh ceritanya... pada hari aku bersama orang tersayangku.... hehehehhe... tapi aku cukup bosan ke majlis itu... bukan apa... bosan dengan persoalan yang berbunyi seperti ini... "
GILIRAN ANDA BILA LAGI ?" dammed.... so hazab occay soalan itu.. wakkakaka.... apa nak buat... memang tu lahh soalan lazim.... :P

so begitulahhh kekdahnyer.... so as usual... stayTuned... for next entry.... ops sebelum aku terlupa.... nak ucapakan SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ANI & BOY SEMOGA PERKAHWINAN KALIAN BERKEKALAN HINGGA KE HUJUNG NYAWA..... INSYAALLLAH..... TAHNIAH !!

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin