Isnin, 10 Mei 2010

changKala OK di Kotak Hijau.....

.
perhhh dah lama dah aku tak meriuhkan ruangan hampeh aku ni... tak taulahhh lately ni... aku pun mushkil... either aku memang no story nak sharing or aku dalam mood GARFIELD setiap isnin.... hemmmm :-?

so... aku continue... mengarut kat HampehDotComZonE ni..... so last saturday... merupakan hari bekerja... motif kerja hari sabtu... nak buat macam manakan... sebulan memang first week kerja... tapi sabtu tu 2nd week... so... ialahh 1st week hari tu kan hari pekerja.. so postpone ke 2nd week.... choiii sangatkan... so memang tak bererti if dapat cuti umum on Saturday.... :(

so... sabtu biasa kerja halfday jer... motiflahh nak kerja full day... client pun cuti ok... ko nak deal apa nyer... wakkaka... so tiba tiba colleague ajak berjimba jimba di BukitTinggi.... and dorang set mau ChangKala OK kat Kotak Hijau... coz kat Bukit Tinggi tak ada Kotak Merah :P


memandang tengok timing... pada aku sempat... join... walaupun petang tu aku supposedly kena ke kajang ada BBQ umah KakKunyeeT... tapi ok kot... join... and niat just lepak kejap.. nyanyi beberapa lagu then cargon.... ;)

tapi.... finally.. amik ko.... sampai ke 4.30ptg... baru aku cargon dari KotakHijau.... ikutkan janji kat umah KakKunyeeT kul 3.30petang.... apa lagi habis jer sessi changKala Ok... speeding terus ke kajang untuk BBQ.... hopefully aku sempat lahh sampai... before aku di BBQ oleh groupie.... :P

so nak tau apa story BBQ.... as usual... stayTuned for next entry...:)

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

dah pandai skang gi karok tak hajak kawan²..

sentap..


resign...

KeMatZ berkata...

ni ngan member office lahh... lainlahh kalau kau karok sendiri... wakakkaka heheheh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin