Isnin, 24 Mei 2010

karnival GSA di Bukit Jalil............

.
last weekend selesai ajhe aku settle urusan menghantar orang tersayang ku ke KLIA... aku pun memandu tanpa hala tuju.... dari KLIA.... aku menuju ke Putrajaya.... finally aku terlajak ke Bukit Jalil.... motif...:-?

kebetulan on that date ada event final AF8... so as usual... sure ada karnival di area perkarangan stadium kan... so... aku pun gerak secara solo... :)

sampai jer area stadium.. jam around kul 3.... tapi keadaan lengang.... pelik bin ajaib... tiba tiba teringat... zaman AF5 dan AF6.... around kul 2 dah pack macam JomHeboh.... serius beb... tapi this season... hambar.... booth pun tak banyak... imagine... booth sponsor besar pun tarak... apakes... :-?

abaikanlah citer booth.. lagi pun aku mai... just mau layan Gempak Selebriti Astro Rockabola... itu pun sebab si Nadia ada terlibat... heheheh... so mai lahh dah lama tak nengok adik perform live... :P

sebelum event start... kebetulan semua artist GSA ni.. meet fans kat area khemah astro... so sempat lahh snap snap gambar.... and kebetulan aku jumpa member yang menjadi emcee time tu... hahah selama ni duk chat kat FB jer... so kali ni lepak borak secara live...

around kul 3.40 macam tu.... event dimulakan.. dengan persembahan budak budak AF8 yang dah tersingkir... semua perform lagu baru dorang.... dan sudah semestinya aku ada capture video... but just persembahan AIN jer lahh... heheheheh...;)

selesai persembahan 7 pelajar AF8 selesai.... persembahan Gempak Selebriti Astro Rockabola pun di mulakan.... aku seperti biasalah... snap snap gambar... capture video yang aku suka.... :))

persembahan kali ni drama musical yang more tu permaianan bola... kira ada since lakonan pertandingan antara POYO FC dan KILAU FC kalau tak silap aku... so memang banyak aksi lucu dipersembahkan...

dan selesai jer persembahan RockaBola ni... aku pun cargon... seperti aku bilang tadi aku memang mai ke Bukit Jalil kali just nak nengok RockaBola jer... dan bukan berniat mahu menonton final AF8.... heheheh lagi pun malam ada plan lain ngan officemate... hehehehehe......:P

tapi apa yang aku perhatikan sambutan kali ni... serius memang hambar.... kalau nak compare time zaman AF5 dan AF6 (aku citer pasal dua season ni coz aku ada time tu.... around kul 2 dah riuh suasana luar stadium).... this time tak tau kenapa.... maybe dah hilang seri bak kata member aku... wakakkaka apa apa jer lahhh kan... :P

so gitulahh... video as usual akan disharing nanti..... ye... so stayTuned for next entry.....;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin