Khamis, 13 Mei 2010

"ketika aku kecil" sudah dimilikki..... :)

.
ya... tak sia sia malam tadi aku speeding dari KotaKemuning ke Pyramid... untuk mencari cd ini..... ni semua gara gara tersekat kat mamak layan badminton.... hahahahha :)


akhirnya.... setelah aku duk mencari di rak Speedy Video Pyramid... finally aku terlihat CD seperti di atas.... and terus grab bayar... dan terus pulang ke rumah.... :)

buat pengetahuan aku ke Pyramid memang purposely nak cari CD ni jer... hahahahha.. so now sudah dapat... dalam CD ni siap dapat Voucher RM50 hinggit dari NIASARA Florist.... dan now aku blur... bila masa aku nak gunakannyer yer.... :-?

so gitulahh.. pada kalian... yang belum memiliki.. dan ingin memiliki sila segera mencari ok... wah.. sempat aku promote... hahahha... dah alang alang promote.... teruskan jer kan... dalam CD ni ada 6 buah lagu.... iaitu....:
  1. hujan bunga di kuala lumpur
  2. tolong ingatkan aku
  3. cuba jangan
  4. dan ku biarkan aku terlepas
  5. bentes
  6. ketika aku kecil
kalau nak dengar secara live.... click jer kat tajuk lagu tu... aku ada linkkan ke video persembahan secara live.... heheheh... so selamat mendengar...

# tiba tiba macam teringin mendapatkan signature penyanyi ini di CD tersebut.... :P

TakSangkaYer...:-t
.

4 ulasan:

sukahati berkata...

"tiba tiba macam teringin mendapatkan signature penyanyi ini di CD tersebut...."

gedix sungguh ayat ini

KeMatZ berkata...

haruslahh... baru bertambah value cd tu..... hehehehe :P

Jijie Armidza berkata...

pinjam!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tak tahu bila nak guna voucher?

1.Hadiahkan sahaja pada rakan
2.Boleh guna hingga December 2010 untuk pembelian RM139 ke atas

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin