Khamis, 27 Mei 2010

karok vs william...

.
setelah settle event Rockabola... aku pun terus cargon... coz sememangnye dah plan mahu testing vocal di Shah Alam... hahahah :P so gi pickup member aku si Dean.... and kitorang berdezuupp ke Shah Alam.... :)

sesampai di Shah Alam... 3 data pengintai.... apa yang dorang intai... choiii.... mulalah nak merapu aku ni... dorang dah lepak menunggu kitorang... so terus ke Karaoke kat Hotel Quality... so bermula sessi mengetest VOCAL masing masing.... \:D/


actually ni second time aku duk mengeTEST vocal ngan dorang ni... but this time ada ahli bari... CikNor.... dammed... suara ketika menyanyi lain sungguh dari suara ketika berbual..... serius beb... ini macam ko lehh masuk AF9 next year..... matilahh aku kena smack ngan dia kalau dia baca statement aku ni.... :P

selesai ngetest vocal.... kitorang no plan... but perut masing masing dah buat konsert metalicca dah.... hahah so semua decide mahu melepak di William..... yang memang terbaik.... ;)


so malam tu kitorang order apa yek.... yang aku ingat aku order lasagna meat ball chicken..... hahahha... si Dean order Nasi Goreng Ketam... CikEva order Nasi goreng Tomyam Ayam 2 Rasa.... dan si CikAnne and CikNor.... speggethi apa ntah.... wakakak.... tak ingat nama.... :P

biasalah.. sambil makan... sambil duk hanyam ketupat... wakakka.... sampai ayam pandan CikEva pun dorang nak hanyam jadikan ketupat... ehhh apakah aku dah melalut ni.... so selesai semua masing masing cargon.... hehehhe gitulahhh kekdahnyer.... :P

so as usual stayTuned for next entry ok.... ;)

TaksangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin