Isnin, 17 Mei 2010

unsangkerable.....

.
sabtu lepas.... tiba tiba aku dapat sms dari member aku... si CikSukaHati... katanya ada beberapa gambar aku ada dalam rancangan Nasi Lemak Kopi O...... erkkk aku blur jap... memandangkan kat umah tv aku ada problem buat masa ni... so... aku cadang nengok online..

so tadi aku baru nengok.... erkkkk... perhhh unsangkerable sungguh... boleh terselit beberapa gambar dari blog ini... :)) serius TakSangka..... hahahahha :P.. so aku dload... dan aku up balik dalam blog ni... so korang layanlahh yek..;)




hemmm.... amacam... apa yang aku nak buat yek... ahhahahaha tapi serius... unsangkerable..... macam mana lahh leh terselit ke situ... wakakkakakka :))

TakSangkaYer.... :-t
.

2 ulasan:

Zul berkata...

salam kematz,

terima kasih atas link tu, foto2 tu aku dan alina yang pilih untuk dijadikan slide show sebab foto2 ko memang best :) terima kasih atas foto2nya walau takde kredit rasmi dari tv9. terima kasih banyak!

KeMatZ berkata...

heheheheh..... thanks zul... sebab gunakan photo dari blog ni... serius aku tak sangka... hahahah... apa apa pun thanks... and selamat maju jaya buat FRINJAN.... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin