Jumaat, 13 November 2009

Pesawat - Bingit..... LIVE

.
sajhe ajhe aku nak cuba try test up video direct terus ke blog... nak nengok ada beza tak ngan aku embeded dari youtube... so sebagai percubaan aku up video band Pesawat ni.. dengan lagunye Bingit... but sorrylahh video ni tak full atas sebab sebab tertentu.... :(



so aku pun turut mau sharing lirik untuk lagu di atas... lirik ni aku just ctrl+c dan kemudian ctrl+v dari myspace band Pesawat... jadi layankan jer.... \:D/

Pernahkah engkau tertanya?
Erti hidup yang sebenar...
Beribu wajah yang kau jumpa...
Berjuta pula ragamnya...

Laungkan khalimahmu (kepada mereka)
Bingitkan telinga (peduli katanya)

Tak perlu kau ragu
Jangan engkau gugup
Tatkala rasa bercampur

Laungkan khalimahmu (kepada mereka)
Marakkan semangatku (sepenuh jiwamu)
Engkau dan aku (saling memerlukan)
Bingitkan telinga (peduli katanya)

BINGITKAN TELINGA

Jangan...engkau..mudah percaya
Jangan...engkau..mudah terperdayaaa!

Ohh aaa

Laungkan khalimahmu (kepada mereka)
Marakkan semangatku (sepenuh jiwamu)
Engkau dan aku (saling memerlukan)
Bingitkan telinga (peduli katanya)

Engkau dan aku...
Saling memerlukan...
___________________________________________________
Music by PESAWAT
Lyrics by Jipie

---------------------------------------

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin