Ahad, 8 November 2009

Muzik Muzik 24 Semifinal 1...

.
hemmm.... kembali memblogkan diri... so last friday... aku sempat menyaksikan secara live.... muzik muzik semifinal yang pertama... dapat 2 pass masuk hasil sumbangan ikhlas dari member dari club NadiaFC si Rockin.... so aku pun ajak member aku si AdamArjuna... coz dia ni jarang untuk kekwat dari join sekali.... :P


hemmm... so gerak lah.. pickup si Adam kat umah nyer and terus direct ke sripentas shah alam... bila sampai.. try roger Bai... untuk collect tiket... tapi kerana Bai lambat jumpa kat pintu masuk.. kitorang dah masuk dah... pakguard dah benarkan masuk... :-?

pelik kan... tak perlu tunjuk pass pun.. dah lehh masuk... kat depan siap tulis pass habis.... motif... :-? ok.. abaikan citer tiket kira baguslahh pakguard bagi jer masuk.. lagi pun tak penuh pun.. banyak lagi sit kosong... hehehhe ;))

cari port... pada mulanya duk area tengah... betul betul belakang camera yang beroda kat tengah tu... aku dah mula rasa view agak tak menarik... then change ke kiri.. view menarik.... duk 2 baris dibelakang gang DAVOM.... :P

tup tup.. phone berdering... dapat calling suruh duk depan... bila ke depan amik ko first row ok.... ahahhaha.... duk ngan geng RedahJerr.... hehehhe :) so view memang menarik... dan seronok untuk tembak menembak... :P

jadi show pun dimulakan seperti korang tau yang bertanding for this week ialahh.....

Pesawat - Mirage

Aizat - Kau Aku

Nadia & Red Peanut - Dia, Aku Dan Kamu

Reshmonu - Oh Anok Anok

Alyah - Tak Mungki Kerna Sayang

Hujan - Aku Scandal

Noraniza Idris - Enjut

Mila - Gila

Yuna - Dan Sebenarnya

One Nation Emcees - Raja Gelek

Jaclyn Victor - Bertamu Di Kalbu

selain dari 11 artist yang bertanding... malam tu juga turut diserikan lagi dengan penyanyi jemputan... iaitu Yasin dengan mendendangkan lagu NurKasih....

hemmm... settle ajhe si Yasin ni perform... keputusan Top 5 pun diumumkan.... hemmm dan seperti semua dah tau... lagu top 5 itu ialahh


Aizat - Kau Aku
Alyah - Tak Mungkin Kerna Sayang
Hujan - Aku Scandal
Yuna - Dan Sebenarnya
One Nation Emcees - Raja Gelek

hemm... gitulahkan.. kesudahan nyer... tapi bagi aku... aku rasa kureng best lahh coz lagu Enjut... tak dapat masuk... coz lagu ni unik bagi aku... kalau nak compare top 5 yang aku rasa ada yang more pada populariti ajhe... compare keunikan lagu... :-?

entahlahh comment banyak pun tak guna... lagipun dorang kan dah diadili oleh juri yang sememangnya bijak laksana.... :P so terima ajhe lahhh... tapi still hope Enjut dapat masuk final... sure gempak persembahan di Final nanti.... sure punya.... :)

oklahh settle ajhe event... lepak makan kat PakLi seksyen7.... then settle mencekik... balik umah... untuk prepare... activiti seterusnya.... nak tau apa citer.. stayTuned.... ok...

TakSangkaYer...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin