Rabu, 4 November 2009

Birthday.....

.
hemmm... tiba tiba mood nak menghapdet blog macam tak ada... kenapa mehhh... :-? nak kata aku tak ada aktiviti actually ada jer... coz baru baru ni aku gi layan konsert RTM.... hahaha tapi aku malas nak review... tak tau kenapa.... :( abaikan....

tiba tiba... malam tadi time aku main facebook... aku terperasan reminder bday.... erkk... bday minah bawah ni... :)

siapa dia ni... hahahha... ni lahh dia anak buah aku yang sulung.... dah 20tahun dah umurnya... so today bday dia... jadi dah alang alang aku tak ada idea nak mengarut apa kat ruangan hampeh dot com zone ni... jadi... amik kesempatan wish bday... boleh :P

so pada anakbuahku.... selamat menyambut ulangtahun yang ke 20... wahhh dah masuk lingkungan 2 udah... no more 1... lagi :P.... kebetulan dia ni dalam minggu exam.. so goodluck juga aku nak ucapkan... selamat menempuh exam mu itu.... :)

ops... dah alang alang aku buat entry bday... sajhe ajhe nak mengadakan diri nak amik kesempatan wish kat another person... nak tau siapa.... ;))

Ana.... heehe... tak sangka bday dia ni sama ngan anak buah aku... so Selamat Ulang Tahun ke AnaRaffali.... semoga success dalam apa jua yang dilakukan.... :) anda kelihatan comel dengan kebaya biru malam itu.... :P

hahahha... gitulahhh..... so stayTuned... for next entry ok....

TakSangkaYer... :-t
.

3 ulasan:

Queenin Murni berkata...

muahahah.. tak hbs lagi angau kebaya biru dia tuh! kuang kuang kuang! :P

KeMatZ berkata...

hehehhehe :)

HaZiFah berkata...

owhh ko g ke konsert kat RTM tu?
hahhaha aku dgr kejauhan dr blok aku je...memekak je RTM tu.hehehhe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin