Isnin, 16 November 2009

menonton COBRA......

.
wow.... COBRA... apakah... ularkah.. :-? hehehhe actually ni one of team rugby yang agak top kat malaysia.... so ahad lepas time aku duk melepak menonton televisyen... housemate aku suggest ajak gi menonton event HSBC-COBRA 10s 2009.... kat padang utara PJ...

so aku plak pada mulanya sememangnya malas nak keluar on that day... finally on jer and gi ngan housemate aku.... ialahh aku pun dah lama tak gi menonton event sukan mcam ni... hahaha.. jadi y not kan.. :)

so gerak lahh kitorang berdua... walaupun cuaca agak mengerunkan... ialahh takut tengah ko duk layan tup tup hujan turun dengan lebatnya... tapi kitorang dah prepare payung dah... heheheh untuk keselamatan.. bak kata pepatah.. sediakan payung sebelum hujan... heheheh :P

sampai ajhe perlawanan final untuk kategory BOWL tengah berlangsung... di mana... team SABAH EAGLE melawan INDIAN INVADERS dan berkesudahan team SABAH EAGLE menang 34-17...

so... sambil menonton aku pun snap snap gambar... cari port... dan aku duduk kat penghujung penjuru padang... heheheh.... sebab kebetulan kitorang nengok situ agak lengang tak ramai orang... compare tengah... heheheh... :)

pada mulanya aku agak segan nak kluar kan camera aku.. almaklumlah... cuba korang nengok other photographer... nyer lense... amik ko.... tapi dalam hati aku.. lantak pi lahh aku pun snap gambar untuk suka suki ajhe... hahahha :P

jadi kat bawah ni antara gambar yang aku snap mengunakan camera cap ayam aku... hehehhe... :)

perlawanan antara pasukan
NS Wanderers & Northlink College (SA)
untuk kategori PLATE dan berkesudahan
NS Wanderers menang 22 - 12

gambar atas ni plak.. perlawan final yang dinantikan... diantara.. team COBRA menentang BORNEO EAGLES.... dan perlawanan tersebut telah dimenangi oleh pasukan BORNEO EAGLES... dengan keputusan 32-10...

bila perlawanan tamat... aku ngan housemate aku pun gerak pulang.. dan kebetulan cuaca... pun dah mula dah... renyai renyai ianya turun... nasib baik sempat gak sampai kat kereta... sebelum lebat.. hahahha.... :P

so gitulah activiti aku yang tak dirancang... tup tup gerak jer... bila orang dah ajak... hahahha... seronok juga duk menonton aktiviti sukan ni... ingat next time nak gi nengok sukan lain plak lahh wakakkaka... :P

so stayTuned for next entry dari aku ok..... apa apa pun tahniah pada team yang menang dalam setiap category mereka.... :)

* teringin nak menonton sukan bola tampar wanita..... erkkk.....

TakSangkaYer...
.

2 ulasan:

HaZiFah berkata...

Igt'n ko tgk G.I.Joe-Cobra
hahahhah

KeMatZ berkata...

tu lahh tu..... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin