Sabtu, 25 Februari 2012

Majlis Perkahwinan Ana Raffali & Naim - #ANAIM250212

.
Tadi aku berkesempatan untuk menghadiri Majlis Perkahwinan cikAnaRaffali kita ... ehh dan tak Cik lahh kan harus sekarang tukar pada PuanAnaRaffali ... :D Majlis bermula dari awal pagi if tak silap aku lahh .., bermula dengan Majlis Pertunangan kemudian majlis akad nikah diadakan ... dan seterusnya majlis perkahwinan berlangsung di Masjid Al Hidayah Taman Melawati Kuala Lumpur ... ;)


aku sampai ke majlis around kul 2 gitu ... mai bersama CikSue yang sudi teman aku heheheh dan kitorang lepak menunggu si Apu yang turut hadir pada majlis ini ... bila dah sampai time for makan ... around kul 2.30 petang macam pengantin dibawa untuk majlis makan beradab ;)

setelah selesai majlis makan beradab ... kitorang pun amik kesempatan bergambar besama pengantin ... dan setelah selesai sessi snap snap gambar ... akhirnya kitorang pun cargon meninggalkan majlis ;)

Di sini aku nak amik kesempatan untuk mengucapkan TAHNIAH kepada Ana & Naim ... semoga kalian berbahagia dan berkekalan hingga ke hujung nyawa .... SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT KALIAN ... ANAIM 250212 :)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

aku tak sabar plak nak makan nasik kawen 'sukahati' kao la...:P

KeMatZ berkata...

nasi kahwin aku ... nanti akan aku umumkan yek ... if aku buat ko mai tak .... :-?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin